Kim jest prawdziwy lider i czym różni się od bossa? (podcast cz.2)

0
338
W najnowszym odcinku cyklu audycji pt. „Gastrolekcje” Rafał Pasenik, właściciel firmy H&R System specjalizującej się w zarządzaniu personelem i szkoleniach dla branży HoReCa, opowiada o tym, dlaczego warto badać satysfakcję pracowników, jak delegować zadania, uczyć odpowiedzialności i nagradzać pozafinansowo.

Rafał Pasenik od 20 lat związany jest z sektorem HoReCa. W tym czasie zdobył szerokie doświadczenie na polu zarządzania personelem, szkolenia pracowników, kontrolingu i rozliczania usług gastronomicznych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Gastrolekcje”, w których porusza obszerne wątki rekrutacji pracowników i zarządzania personelem.

Reklama

Zapraszamy do wysłuchania drugiej części audycji pt. „Lider vs Boss”, w której poruszony został m.in. kłopotliwy dla wielu szefów temat badania satysfakcji pracowników.

„Dlaczego szefowie boją się przeprowadzać badania satysfakcji pracowników? Z bardzo prostego powodu – boją się tego, co przeczytają, co usłyszą i obawiają się, że nie będą wiedzieli, co zrobić dalej, jak to udźwignąć, jak sobie z tym poradzić.”

Rafał Pasenik, właściciel firmy H&R System

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.