Wybrano Dyrektora Generalnego kołobrzeskiego hotelu Seaside Park

0
264
Advertisement
Krzysztof Kraskowski objął stanowisko Dyrektora Generalnego w Grupie Doradczej hotelAG, która odpowiedzialna jest za budowę i zarządzanie hotelem Seaside Park w Kołobrzegu. Otwarcie zachodniopomorskiego obiektu zaplanowane jest na trzeci kwartał bieżącego roku.

Swoją karierę w branży hotelarskiej Krzysztof Kraskowski rozpoczął w dziale Front Office. Najpierw pełnił funkcję Guest Services Agenta, Guest Services Managera, a następnie Club Lounge Managera w hotelach prestiżowej marki The Ritz-Carlton w Irlandii oraz w Niemczech. W 2014 roku ponownie został Guest Services Managerem w londyńskim obiekcie pod szyldem Hyatt, a pod koniec 2016 roku, po powrocie do ojczyzny, objął funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego w Golden Tulip Międzyzdroje Residence, aby dwa lata później awansować na stanowisko General Managera. Od początku bieżącego roku uczestniczy już w procesie wprowadzania na rynek kompleksu Seaside Park Hotel, którym będzie zarządzał.

„Seaside Park Hotel w Kołobrzegu to wyjątkowy projekt, dlatego tak ważne było dla nas, aby za jego sterami stanęła osoba, która pokieruje nim zgodnie z naszą wizją i założeniami. Krzysztof posiada nie tylko duże doświadczenie managerskie i znajomość rynku lokalnego, ale także reprezentuje w swojej codziennej pracy wartości biznesowe, na które jako hotelAG stawiamy. Cieszymy się, że Krzysztof zdecydował się dołączyć do naszego zespołu” – powiedział Rafał Abramczyk, CEO / Managing Director w hotelAG.

Źródło: seasidepark.pl

Projekt nadmorskiego hotelu zakłada 391 pokoi, z których 210 będzie sprzedawanych w systemie condo. Pozostałą część obiektu stanowić będą prywatne apartamenty (te umieszczone na ostatnim, 6. piętrze będą posiadać dostęp do tarasu widokowego – przyp. red.). Do dyspozycji najemców zostaną oddane restauracja, kawiarnia, strefa Wellness & Spa, sauna oraz 25-metrowy basen, gdzie goście będą mogli się zrelaksować i odpocząć. Dla klientów biznesowych dostępna będzie także składająca się z trzech segmentów sala konferencyjna o powierzchni 200 m2 (z możliwością łączenia).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here