Stacje paliw Shell rozwijają formaty gastronomiczne

0
1283
Mark 4 i deli by Shell to nowe propozycje gastronomiczne dla klientów stacji należących do brytyjsko-holenderskiego koncernu petrochemicznego. Stanowią one część trwającego od 2015 roku projektu modernizacji, który ma uatrakcyjnić ofertę marki. We współpracy z Costa Coffee rozwijany jest również koncept Costa Express.

Costa Coffee to jedna z największych sieci kawiarni na świecie. Na polskim rynku za sprawą głównego operatora – CHI Polska – działa od 1999 roku. Współpracę z marką Shell sieć kawiarni kontynuuje już od kilku lat. Firmy zaprezentowały właśnie nowy pomysł, który uatrakcyjni ofertę obu marek.

Costa Coffee wprowadza na stacje pod szyldem charakterystycznej muszelki nowe kawomaty Costa Express o nazwie Mark 4. Są one wyposażone w najnowocześniejszy system spieniania mleka Best Foam, a także ekrany HD (21 cali), które pozwolą na intuicyjnie zamówienie napoju. Poza klasyczną kawą i czekoladą automaty przygotują również herbatę oraz zimne napoje mleczne.

„Obecnie zarządzamy ok. 350 kawomatami Costa Express, z których 250 funkcjonuje na stacjach Shell. Widząc ogromny potencjał i dynamiczny rozwój naszej współpracy, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową Costa Express i wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu stawiamy kolejny krok w kierunku rozwoju unikatowego customer expierence i mamy możliwość dotrzymania kroku naszym klientom, gdziekolwiek są” – wyjaśnia Tomasz Gruszczyński, Costa Express Development Director w Costa Coffee Polska.

Źródło: materiały prasowe

Dodatkowo Shell przygotowuje projekt bistro w formacie restauracji szybkiej obsługi. Zmiany w ofercie gastronomicznej są częścią trwającego od ponad trzech lat projektu modernizacji, który zakłada rozbudowanie części kawiarniano-gastronomicznych stacji, a także remont podjazdów i łazienek. W ubiegłym roku koncern gruntownie odrestaurował 94 punkty. Są to elementy strategii, które pozwolą na osiągnięcie globalnego celu, aby do 2025 roku połowa przychodów pochodziła ze sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych.

„Wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych – to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych” – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Źródło: materiały prasowe

Obecnie kawomaty Costa Coffee działają na ok. 250 stacjach marki Shell w Polsce. Jeszcze w tym roku liczba ta powinna jednak zwiększyć się o kilkadziesiąt nowych placówek.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.