Nalevka Polska chce być liderem w swoim segmencie

0
652
Budowa ogólnopolskiej sieci dystrybucji i pozycja lidera w swoim segmencie – to ambitne plany firmy Nalevka Polska. Spółka chce mocno rozszerzyć kooperację z podmiotami z branży HoReCa.

Nalevka Polska jest rodzinnym biznesem Krzysztofa Jarząbka i jego synów. Zajmują się oni dystrybucją nalewek SEN, produkowanych według tradycyjnych metod, ze świeżo zebranych owoców i wysokiej jakości spirytusu. Produkcję wyróżnia przede wszystkim ręczne wykonanie na każdym etapie realizacji, poczynając od zbierania owoców, kończąc na napełnianiu butelki.

Z roku na rok firma prężnie się rozwija. W 2015 na rynek lokalny trafiło 120 butelek o pojemności 0,5 litra, a już w następnym roku liczba ta wzrosła do 1200. W bieżącym szacowany jest kolejny, stuprocentowy wzrost produkcji do około 2400-2500 butelek. Plany na 2019 zakładają ponowne podwojenie sprzedaży, a w nieco dalszej przyszłości utrzymanie systematycznej zwyżki na poziomie 25-30%. Spółka funkcjonuje obecnie w siedmiu województwach, a w planach są kolejne destynacje.

Źródło: Nalevka Polska

Od początku roku podwojono także liczbę restauracji współpracujących ze spółką (do grudnia ta liczba ma zostać potrojona – dod. red.). W tym roku uruchomiono już kilka projektów mających na celu budowę brandu, m.in: etykieta czy pudełko z logiem klienta.

Firma chce rozpocząć swój plan od działalności w minimum jednej restauracji i jednym sklepie w każdym wojewódzkim mieście. Właściciele nie wykluczają również wprowadzenia na rynek dwóch dodatkowych pojemności butelek: 200 i 700 ml. Restauracje będą miały możliwość zamówienia spersonalizowanego trunku, przygotowanego według receptury zamawiającego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj