Marka Papa Diego uhonorowana tytułem Debiut Roku

0
832
Sieć lokali z kuchnią meksykańską Papa Diego otrzymała tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii Debiut Roku 2018. Marka stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios pojawiła się na rynku w listopadzie bieżącego roku.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku.

Tegoroczny tytuł Debiut Roku przyznawany w ramach programu trafił do sieci Papa Diego, której pierwsze restauracje zostały otwarte w listopadzie 2018 – w Katowicach i w Gdańsku, a w grudniu w Poznaniu.

„Debiut Roku to dla nas bardzo ważne wyróżnienie i dowód zaufania. Cieszymy się, że nasz pierwszy autorski koncept spotyka się z tak pozytywnym odbiorem zarówno wśród naszych gości, jak i ekspertów. Będziemy kontynuować obrany przez nas kierunek – proponując wysoką jakość w przystępnej cenie i oferując wyrazistą kuchnię z lokalnym sznytem – i powiększać obszar naszej działalności, aby jak najwięcej osób mogło spróbować oferty Papa Diego w 2019 roku” – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Kapituła programu zwróciła szczególną uwagę na to, że restauracje Papa Diego w poszczególnych lokalizacjach wspierają i promują lokalny rynek – zarówno poprzez współpracę z miejscowymi dostawcami, jak i propagowanie regionalnych specjałów. W każdej lokalizacji Papa Diego dostępna jest specjalna wariacja meksykańskich potraw ze składnikami kojarzącymi się z danym regionem: w Katowicach można spróbować tacos i burrito z krupniokiem, w Gdańsku – z wędzonym dorszem, a w Poznaniu – z ziemniakami i gzikiem.

Ponadto, kapituła programu doceniła również pomysł na rozpowszechnienie meksykańskiej kuchni w formie sieci restauracji typu fast casual, dzięki czemu każdy ma możliwość spróbowania północnoamerykańskich specjałów w przystępnej cenie. Dodatkowo, ciekawy wystrój wnętrza nawiązuje do symboli Meksyku i przybliża Polakom kulturę tego kraju.

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.