Polska grupa medialna wystartowała z konceptem gastronomicznym

0
257
Firma Foodio Concepts, znajdująca się w portfolio spółki Helios z Grupy Agora, zainaugurowała 15 listopada działalność swojej premierowej restauracji. Nowo powstały koncept gastronomiczny proponuje klientom m.in. przysmaki kuchni meksykańskiej.

Na przestrzeni ostatnich lat zdecydowana większość wpływów Grupy pochodzi z działalności spółki Helios, która zarządza popularną siecią kin. W celu dywersyfikacji źródeł przychodów Agora postanowiła więc wprowadzić na rynek sieć restauracji Papa Diego. Goście odwiedzający lokale tej marki będą mogli spróbować m.in: tacos z wyjątkowymi salsami np. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas lub burrito z kurczakiem w korzennym sosie mole – wszystko dostępne będzie także w popularnej wersji burrito bowli.

Reklama

Premierowy punkt marki Papa Diego powstał w strefie restauracyjnej katowickiego centrum handlowego Libero, znajdującej się na pierwszym piętrze. Aby zachęcić lokalną społeczność do odwiedzenia nowej restauracji, właściciele zdecydowali się przygotować specjalnie burrito w niekonwencjonalnej wersji – z krupniokiem. Najodważniejsi goście będą również mieli szansę spróbować tego, z czego słynie meksykańska kuchnia – sosów przygotowanych z najostrzejszych papryczek świata. Do tego będzie jednak potrzebne… pisemne oświadczenie. Palący ból mają uśmierzyć przygotowywane na miejscu lemoniady oraz owocowe smoothies. Ponadto każdy klient, który okaże w restauracji elektroniczny lub papierowy bilet, otrzyma do swojego zamówienia deser w postaci słodkich churros.

Managerem, a jednocześnie szefem kuchni został Rafał Saneta, wcześniej związany m.in. z restauracją Hard Rock Cafe. Głównym zarządzającym siecią będzie natomiast spółka Foodio Concepts, w której 90% udziałów należy do firmy Helios. Pozostała część jest własnością Piotrów Grajewskiego i Komóra. Kwota, jaką Helios zamierza zainwestować w Foodio Concepts będzie oscylować w granicach 10 mln zł, z czego połowa potrzebna jest już na starcie projektu. Po osiągnięciu przez sieć określonych celów finansowych, Grajewski i Komór będą mogli uzyskać dodatkowe 20% udziałów.

Zainaugurowany w Libero Katowice lokal jest pierwszym, ale nie ostatnim przystankiem sieci Papa Diego na kulinarnej mapie Polski. Otwarcie kolejnych restauracji pod tym szyldem planowane jest m.in. w Forum Gdańsk, wielkopolskiej Posnanii, Centrum Praskim Koneser oraz Galerii Młociny w Warszawie, łódzkiej Manufakturze, a także w Galerii Katowickiej.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.