Voice Contact Center kontynuuje kooperację z globalną marką

0
937
Spółka Voice Contact Center, należąca do grupy OEX, we współpracy z Coca-Cola HBC Polska uruchomiła kolejny już projekt z zakresu obsługi klienta. Skierowany on będzie do odbiorców biznesowych i zakłada realizacje działań z obszaru wsparcia sprzedaży.

Kontrakt z amerykańskim potentatem obejmuje budowanie relacji z klientami, sprzedaż w kanale B2B, a także współpracę z przedstawicielami handlowymi. Spółka Voice Contact Center odpowiada także za kolportaż informacji o nowych produktach i promocjach Coca-Coli.

„Projekty łączące obsługę klienta biznesowego i sprzedaż wymagają dużej wiedzy produktowej oraz znajomości technik sprzedażowych. Kluczowa jest jednak umiejętności budowania pozytywnych relacji z siecią sprzedaży. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia wewnętrzne oraz organizowane przez klientów” – mówi Ewa Depta, członek zarządu Voice Contact Center.

Projekt realizowany jest w stołecznym centrum operacyjnym Voice Contact Center, mieszczącym się przy ulicy Równoległej.



O firmie

Coca-Cola HBC Polska stanowi część Coca-Cola Hellenic Bottling Company – jednego z największych na świecie i największego w Europie producentów, dystrybutorów i sprzedawców napojów bezalkoholowych. Grupa Coca-Cola HBC jest obecna na rynkach w 28. państwach i obsługuje ponad pół miliarda konsumentów.

Coca-Cola HBC Polska jest liderem w swoim segmencie. W ofercie posiada napoje gazowane (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic), izotoniczne (Powerade), energetyzujące (Burn i Monster Energy), soki, nektary i napoje owocowe (Cappy), wody mineralne (Kropla Beskidu i Kropla Delice), herbaty mrożone (FUZE Tea) oraz napoje roślinne (AdeZ). W kraju nad Wisłą przedsiębiorstwo działa już od 27 lat.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.