Voice Contact Center kontynuuje kooperację z globalną marką

0
35
Advertisement
Spółka Voice Contact Center, należąca do grupy OEX, we współpracy z Coca-Cola HBC Polska uruchomiła kolejny już projekt z zakresu obsługi klienta. Skierowany on będzie do odbiorców biznesowych i zakłada realizacje działań z obszaru wsparcia sprzedaży.

Kontrakt z amerykańskim potentatem obejmuje budowanie relacji z klientami, sprzedaż w kanale B2B, a także współpracę z przedstawicielami handlowymi. Spółka Voice Contact Center odpowiada także za kolportaż informacji o nowych produktach i promocjach Coca-Coli.

„Projekty łączące obsługę klienta biznesowego i sprzedaż wymagają dużej wiedzy produktowej oraz znajomości technik sprzedażowych. Kluczowa jest jednak umiejętności budowania pozytywnych relacji z siecią sprzedaży. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia wewnętrzne oraz organizowane przez klientów” – mówi Ewa Depta, członek zarządu Voice Contact Center.

Projekt realizowany jest w stołecznym centrum operacyjnym Voice Contact Center, mieszczącym się przy ulicy Równoległej.



O firmie

Coca-Cola HBC Polska stanowi część Coca-Cola Hellenic Bottling Company – jednego z największych na świecie i największego w Europie producentów, dystrybutorów i sprzedawców napojów bezalkoholowych. Grupa Coca-Cola HBC jest obecna na rynkach w 28. państwach i obsługuje ponad pół miliarda konsumentów.

Coca-Cola HBC Polska jest liderem w swoim segmencie. W ofercie posiada napoje gazowane (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic), izotoniczne (Powerade), energetyzujące (Burn i Monster Energy), soki, nektary i napoje owocowe (Cappy), wody mineralne (Kropla Beskidu i Kropla Delice), herbaty mrożone (FUZE Tea) oraz napoje roślinne (AdeZ). W kraju nad Wisłą przedsiębiorstwo działa już od 27 lat.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.