Recruiting Days – targi pracy dla branży HoReCa

0
33
Advertisement
Dobór odpowiedniej kadry jest istotnym elementem zarządzania obiektem hotelarskim lub gastronomicznym. Wysoka fluktuacja, brak doświadczenia lub zainteresowania branżą – to problemy, z którymi często spotykają się rekruterzy. Odpowiedzią na te zmagania może okazać się branżowe wydarzenie „Recruiting Days”.

Poświęcony hotelarstwu, gastronomii i turystyce portal rekrutacyjny HOTELCAREER już w 2008 roku przedstawił koncept specjalistycznych targów pracy. Po 10 latach doświadczenia w organizowaniu wydarzeń, które dotychczas zdobyły uznanie pracodawców i kandydatów z Niemiec oraz Austrii, przyszedł czas na premierę w Polsce.

Polska odsłona RECRUITING DAYS będzie miała miejsce 19 października 2018 r. i odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Honorowy patronat nad imprezą obejmuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Sprawdzony koncept targów pracy pozwala zbudować w ciągu kilku godzin wyjątkową przestrzeń pełną interakcji pomiędzy pracodawcami reprezentującymi branżę hotelarską a uczniami oraz absolwentami kierunków powiązanych z hotelarstwem, gastronomią i turystyką. Towarzysząca wydarzeniu nieformalna, a zarazem pełna profesjonalizmu atmosfera stwarza świetne warunki do pierwszego kontaktu aplikanta z pracodawcą, a niejednokrotnie również do wstępnego omówienia możliwości współpracy. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający, znajdą podczas wydarzenia to, czego poszukują: kandydaci – praktyczną wiedzę od przedstawicieli branży i pomoc w planowaniu kariery, a wystawcy – bezpośredni kontakt z ambitnymi i wykształconymi aplikantami.

Wydarzenie odwiedzą setki kandydatów – swoją obecność potwierdzają zarówno zorganizowane grupy ze szkół hotelarskich i gastronomicznych, jak i doświadczeni pracownicy zarejestrowani w HOTELCAREER. Aplikantów łączy wykształcenie kierunkowe oraz chęć poszerzania wiedzy i świadomego budowania ścieżki rozwoju zawodowego. Są nastawieni na wydarzenie pełne informacji, networkingu i nowych wrażeń. Już 19 października pracodawcy z branży HoReCa będą mieli okazję poznać ich osobiście i wytypować tych kandydatów, którzy idealnie odpowiadają ich potrzebom rekrutacyjnym.

Wizerunek i silna marka pracodawcy to kluczowe elementy w przyciąganiu utalentowanych pracowników. Branżowe targi pracy są więc wartym uwagi narzędziem (pre-) rekrutacyjnym, które pozwala na spójne przedstawienie firmy oraz zaprezentowanie specyfiki pracy i kultury organizacyjnej zainteresowanym kandydatom – w formie prezentacji lub indywidualnych rozmów.

Targi pracy są promowane zarówno online, jak i poprzez sieć partnerską portalu HOTELCAREER. Biorący udział w targach wystawcy zyskują dodatkowo promocję własnej marki, również przed wydarzeniem.

Dodatkowe informacje oraz cennik dla wystawców dostępne są na stronie HOTELCAREER. Do zobaczenia na Recruiting Days!
foto

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.