Nowe lokale gastronomiczne na warszawskiej Białołęce

0
1068
Do szerokiej oferty najemców Galerii Północnej dołączyły znane krajowe sieciówki – kawiarnia Owocowy Raj oraz Kołacz Na Okrągło, oferujący swoim klientom tradycyjne węgierskie kołacze.

Galeria Północna to pierwsze nowoczesne centrum handlowe na północy Warszawy. Znajdująca się przy ul. Światowida 17 Galeria, której inwestorem jest grupa Globe Trade Centre, należy do obiektów tzw. „czwartej generacji”. Oferuje bowiem swoim klientom nie tylko funkcje handlowe, ale również rekreacyjne i rozrywkowe.

„Nowe punkty gastronomiczne to propozycja przede wszystkim dla osób szukających miejsca na szybką przekąskę podczas zakupów. Kołacze na okrągło to stoisko z węgierskimi przysmakami produkowanymi według tradycyjnej receptury. Pysznie smakują zarówno jako deser jak i oryginalna alternatywa pierwszego lub drugiego śniadania. Owocowy Raj to stoisko ze słodkimi przekąskami i zdrowymi napojami. Autorskie soki czy koktajle z pewnością przypadną do gustu naszym dorosłym klientom, dzieci ucieszą gofry i lody świderki. Jestem przekonana, że obydwa punkty doskonale uzupełnią obecną ofertę gastronomiczną Galerii Północnej” – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Kołacz Na Okrągło to obecnie jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci street food w Polsce. Swój sukces zawdzięcza zyskującej popularność formie zakupu jedzenia z przyczepy gastronomicznej w połączeniu z unikatowym smakiem tradycyjnego węgierskiego kołacza.

„W ciągu 5 lat otworzyliśmy w Polsce 470 punktów franczyzowych street food, które stale przyciągają rzesze klientów. Punkty Lodolandia i Kołacz na Okrągło działają również za granicą m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, na Słowacji i w Czechach pod międzynarodową marką Ice and Roll (Lodolandia) i Cake and Roll (Kołacz na Okrągło). Szybko reagujemy na zmiany na rynku, co pozwoliło nam stworzyć najlepsze punkty franczyzowe, które doskonale harmonizują z architekturą nowoczesnych galerii handlowych w całym kraju” – mówi Marcin Olesiak, właściciel spółki Sweet Gallery, dla portalu retailnet.pl.

Marka Owocowy Raj istnieje natomiast na rynku już od 11 lat i stale rozwija swoją działalność. W swojej ofercie posiada gofry według autorskiej receptury, amerykańskie lody świderki, świeżo wyciskane soki oraz koktajle autorskich receptur.

Stołeczne galerie handlowe stale rozwijają ofertę food court. Również w Galerii Młociny, której inaugurację zaplanowano na wiosnę bieżącego roku, znalazło się wiele atrakcyjnych lokali gastronomicznych, m.in. piekarnia i kawiarnia Vincent.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.