Jalapeño burger powrócił na Walentynki do McDonald’s

0
639
W Walentynki McDonald’s zaskoczył swoich gości smaczną niespodzianką. Wszystko za sprawą fanów, którzy poprosili na Facebooku o powrót ich ukochanego Jalapeño burgera. 14 lutego w ramach promocji okazYEAH burger pojawił się w formie jednodniowej oferty dostępnej dla użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s.

W 2018 roku z oferty McDonald’s zniknął Jalapeño burger. Wzbudziło to spore kontrowersje wśród jego fanów, który utworzyli event na FB z apelem o przywrócenie burgera do menu. W wydarzeniu o nazwie „Proszę przywrócić Jalapeno Burgera w McDonald’s” zadeklarowało swój udział ponad 10 tys. osób, a zainteresowanych przedsięwzięciem było ok. 34 tys.

Takie zaangażowanie fanów burgera oraz duże zainteresowanie tematem w mediach społecznościowych nie mogło pozostać bez reakcji sieci. McDonald’s zdecydował się wykorzystać szczególną okazję, jaką są Walentynki. 14 lutego w ramach promocji okazYeah Jalapeño burger pojawił się w formie jednodniowej oferty 2 x Jalapeno Burger + małe frytki za 8 zł tylko w aplikacji mobilnej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.