PLL LOT na nowych rynkach ze sprzedażą biletów

0
938
PLL LOT wchodzi na zupełnie nowe rynki. Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Australia, czy Nowa Zelandia nie są jeszcze obsługiwane bezpośrednimi połączeniami LOT-u. Wprowadzenie na tych rynkach sprzedaży biletów ma wzmocnić ruch na regularnych liniach przewoźnika.

Oferta polskich narodowych linii lotniczych będzie dostępna za pośrednictwem dedykowanych agentów GSA (General Sales Agent). Od teraz sprzedają oni bilety na połączenia np. przez Singapur w Malezji, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie na Filipinach oraz w Australii i Nowej Zelandii. Operacja ta ma na celu przede wszystkim realizowanie strategii rentowności wzrostu, którą LOT kontynuuje od 2016 roku.

Docelowo planowana jest także sprzedaż biletów w Panamie, Meksyku i Kolumbii, co z pewnością wzmocni transfer z Ameryki Południowej przez Miami, do którego pierwsza maszyna z floty LOT-u zawita już 1 czerwca bieżącego roku.

Pasażerowie z Polski i Europy będą mogli podróżować w ramach jednej rezerwacji z rynków offline przez porty w Singapurze, Tokio, Seulu, Pekinie czy Miami dzięki współpracy z liniami partnerskimi LOT. Mowa tu o umowach typu code-share czy SPA (Straight Prorate Agreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, Singapore Airlines, Quantas, Air India czy ANA).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.