PLL LOT na nowych rynkach ze sprzedażą biletów

0
281
PLL LOT wchodzi na zupełnie nowe rynki. Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Australia, czy Nowa Zelandia nie są jeszcze obsługiwane bezpośrednimi połączeniami LOT-u. Wprowadzenie na tych rynkach sprzedaży biletów ma wzmocnić ruch na regularnych liniach przewoźnika.

Oferta polskich narodowych linii lotniczych będzie dostępna za pośrednictwem dedykowanych agentów GSA (General Sales Agent). Od teraz sprzedają oni bilety na połączenia np. przez Singapur w Malezji, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie na Filipinach oraz w Australii i Nowej Zelandii. Operacja ta ma na celu przede wszystkim realizowanie strategii rentowności wzrostu, którą LOT kontynuuje od 2016 roku.

Docelowo planowana jest także sprzedaż biletów w Panamie, Meksyku i Kolumbii, co z pewnością wzmocni transfer z Ameryki Południowej przez Miami, do którego pierwsza maszyna z floty LOT-u zawita już 1 czerwca bieżącego roku.

Reklama

Pasażerowie z Polski i Europy będą mogli podróżować w ramach jednej rezerwacji z rynków offline przez porty w Singapurze, Tokio, Seulu, Pekinie czy Miami dzięki współpracy z liniami partnerskimi LOT. Mowa tu o umowach typu code-share czy SPA (Straight Prorate Agreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, Singapore Airlines, Quantas, Air India czy ANA).

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.