CH Blue City z nowymi lokalami gastronomicznymi

1
1022
Warszawskie centra handlowe starają się odpowiadać na potrzeby swoich klientów i regularnie poszerzają strefę food court. Jedna z największych stołecznych galerii – Blue City – wzbogaciła swoją ofertę restauracyjną na przestrzeni ostatnich tygodni o dwa nowe koncepty, w tym jeden nowatorski.

Centrum handlowe Blue City posiada szeroką gamę restauracji i kawiarni, których liczba wynosi obecnie już 25. Na początku ubiegłego miesiąca do oferty gastronomicznej popularnej galerii na Ochocie dołączyła restauracja Ramen Shop Menya Musashi. Wnętrze lokalu pozwala poczuć gościom klimat japońskiej kultury, a szef kuchni serwuje tradycyjne tamtejsze dania, między innymi ramen. Zarząd Blue City doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, iż strefa food court jest coraz bardziej istotnym elementem tego typu obiektów handlowo-usługowych.

„Blue City rozwija swoją przestrzeń tak, by wolny czas spędzany w centrum handlowym miał swoją wartość i przyniósł jak najwięcej satysfakcji. Metamorfoza jest odpowiedzią na światowe trendy związane ze zmieniającą się funkcją obiektów handlowych, które są dla klientów miejscem rozrywki, spotkań i wspólnego spędzania wolnego czasu. W swoim koncepcie podkreślamy, że strefa gastronomiczna to coś więcej niż tylko przestrzeń komercyjna. Oferujemy klientom unikalne doznania” – powiedział Yoram Resfeh, dyrektor generalny Blue City.

Ostatnio swój punkt gastronomiczny w Blue City otworzyła natomiast IKEA. Autorski koncept szwedzkiego przedsiębiorstwa, będący połączeniem restauracji z kawiarnią, mieści się na poziomie 0 i jest podzielony na trzy sfery, gdzie można zjeść. Do dyspozycji gości są zarówno miękkie siedzenia, klasyczne przy stole, jak i niestandardowe stojące. Podstawowym założeniem wydzielenia wspomnianych sfer było dostosowanie się do oczekiwań każdego z konsumentów.

„Założeniem stojącym za Bistro i Café w Blue City było stworzenie miejsca, które odpowie na różnorodne potrzeby klientów. Chcieliśmy nie tylko zapewnić możliwość szybkiego zjedzenia pysznego posiłku lub zamówienia go na wynos, ale także stworzyć przyjemne otoczenie, w którym mogą się zrelaksować, odpocząć, czy napić się szwedzkiej kawy” – wyzjaśnił Tomasz Jachimczak, Country Commercial & Range Manager IKEA Food.

Blue City nie zamierza jednak na tym poprzestawać. W najbliższym czasie planowane są otwarcia kolejnych sieciowych restauracji, które powinny zwiększyć obroty całego centrum handlowego.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.