Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży Hotelu Bristol

0
321

Tomasz Szyszka został nowym dyrektorem ds. sprzedaży w Hotelu Bristol. Przeszedł po blisko trzech latach pracy dla Hilton Warsaw Hotel & Convention Center.

Stanowisko objął z dniem 1 czerwca i jego głównymi zadaniami będzie zarządzanie wszystkimi działami sprzedaży oraz realizacja przyjętych strategii sprzedażowych. To kolejna zmiana na tego typu stanowisku z branży hotelowej, co może być związane z obecną sytuacją hoteli w covidowej rzeczywistości. Działy sprzedaży nabiorą jeszcze bardziej na znaczeniu, ponieważ to one będą na pierwszej linii frontu w walce o nowy biznes.

Tomasz Szyszka wcześniej miał okazję zdobywać doświadczenie właśnie we wspomnianym wcześniej Hilton Warsaw Hotel & Convention Center gdzie spędził blisko 3 lata na stanowisku Commercial Director. Wcześniej także około 3 lat spędził w krakowskim Hamptonie. Ma w swoim portfolio również takie obiekty jak DoubleTree by Hilton w Krakowie, Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe czy Sheraton Sopot Hotel. W branży hotelowej jest obecny od bardzo dawna i zawsze związany był ze sprzedażą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.