Szwedzki potentat wkracza z nowym formatem gastronomicznym

0
1048
W październiku w warszawskim centrum handlowym Blue City zainaugurowany zostanie nietypowy punkt marki IKEA. Oprócz części asortymentowej klienci będą mogli skorzystać z bistro i kawiarni. To nowy, nieco mniejszy format sklepu IKEA Food.

Nowy koncept IKEA w Blue City zaprosi pierwszych gości już pod koniec tego miesiąca, ale dokładna data nie została jeszcze upubliczniona. Klienci, którzy chcą udekorować wnętrze swojego domu, będą mogli podczas zakupów skorzystać z rozszerzonej oferty IKEA Food. Mimo że w asortymencie bistro nadal znajdą się hot-dogi oraz klopsiki, nie zabraknie także znacznie bardziej zróżnicowanych potraw: ciepłych sezonowych dań, dań wegetariańskich, sałatek oraz koktajli owocowych i warzywnych. Ponadto w odświeżonym menu znajdą się kanapki z wypiekanego na miejscu chleba oraz desery (np. torcik DAIM czy bułeczka cynamonowa).

Uwzględniając styl życia oraz wymagania swoich konsumentów, IKEA zdecydowała się otworzyć w stolicy mniejszy, ale multifunkcjonalny sklep niedaleko centrum. Z uwagi na niewielką powierzchnię, asortyment również będzie ograniczony. Chociaż na miejscu dostępna będzie jedynie wąska część towarów z oferty szwedzkiego producenta, to pozostałe będzie można zamówić z dostawą do domu.

Wnętrze nowego konceptu połączy aktualną stylistykę z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi i wizualnymi. Tym razem IKEA rezygnuje ze ścieżki zakupowej – klienci sami będą mogli dokonywać wyboru o tym dokąd pójść i co zobaczyć.

Sklep IKEA w CH Blue City, którego dyrektorem została Magdalena Rozengart-Grzelczak, stanie się trzecią placówką szwedzkiej sieci w stolicy i jedenastą w Polsce. Pozostałe 8 znajduje się w największych miastach naszego kraju, takich jak Łódź, Wrocław, Gdańsk czy Kraków.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.