Subway rozwija koncept gastronomiczny na stacjach Amic Energy

0
1714
Austriacka firma Amic Energy zapowiedziała rozwój oferty gastronomicznej na stacjach paliw w całej Polsce. Współpraca na zasadzie franczyzy korporacyjnej z siecią Subway ma zachęcić klientów do częstszego korzystania z usług stacji.

Amic Energy to drugi pod względem wielkości partner marki Subway obsługujący stacje paliw nad Wisłą. W 2016 roku spółka przejęła stacje Lukoil w Polsce, na Łotwie oraz Litwie. Początkowo na terenie niektórych działały mini-markety Carrefour Express, jednak austriacki koncern postawił na rozwój własnego konceptu sklepowego – Amic Market.

„Zdobyte doświadczenie po współpracy z Carrefour Express przełożyło się na optymalizację asortymentu i jego odpowiedni dobór do lokalizacji. Chcemy teraz przede wszystkim skupić się na rozwoju naszej oferty pod szyldem Amic Market i dostosowaniu jej do misji zakupowej naszych klientów” – przekazało biuro prasowe Amic Polska dziennikarzom portalu www.wiadomoscihandlowe.pl.

W efekcie Amic rozpoczął współpracę na zasadzie franczyzy korporacyjnej z popularną siecią barów szybkiej obsługi Subway, która od 1965 roku oferuje swoim klientom różnorodną ofertę ciepłych kanapek i sałatek. Amerykański potentat otworzył już ponad 120 lokali w naszym kraju, z czego 28% znajduje się właśnie na stacjach paliw (jako koncept Fresh Forward). Spośród 36 takich punktów aż 24 prowadzi Lotos, 10 Amic, a pozostałe 4 inne marki.

Na bieżący rok zaplanowano już inauguracje kolejnych 13 restauracji pod szyldem Subway na stacjach paliw na terenie całego kraju.

Źródło: www.wiadomoscihandlowe.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.