Krajowy Tour Jaguara I-Pace sukcesem polskiej agencji eventowej

0
84
Brytyjska marka Jaguar na przełomie czerwca i lipca prezentowała w wybranych polskich salonach swojej marki pierwszy, w pełni elektryczny model samochodu – Jaguara I-Pace. Zainteresowani goście mogli na własne oczy zobaczyć oraz przetestować ultranowoczesne auto. Realizacją techniczną trwającego trzy tygodnie przedsięwzięcia zajęła się agencja Ministry Of Creativity.

I-Pace Electric Tour zainaugurował trasę 24 czerwca w Krakowie. Cały event, podobnie jak w innych miastach (Katowice, Wrocław, Baranów pod Poznaniem oraz Warszawa), skierowany był do wyselekcjonowanej grupy klientów salonu. Samochód prezentowany był ze specjalnej strefy ekspozycyjnej. Po części merytorycznej goście zostali zaproszeni na jazdy testowe pod okiem instruktorów.

Reklama

Ostatnim przystankiem i zarazem największą atrakcją były testy na torze Jastrząb w Radomiu. Przez trzy dni zaproszeni dziennikarze mogli sprawdzać nie tylko możliwości, ale także osiągi I-Pace’a. Premierowy samochód brytyjskiej marki z całkowicie elektrycznym napędem będzie dostępny do kupienia w Polsce do końca bieżącego roku.

Ministry of Creativity, organizator I-PACE Electric Tour, zajmuje się tworzeniem eventów pod zindywidualizowane projekty. Firma zapewnia unikalne rozwiązania na każdym etapie realizacji. W środowisku firma znana jest głównie ze śmiałości, profesjonalizmu oraz innowacyjności.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.