Selina nadaje hotelom drugie życie. Niedługo także tym nad Wisłą

0
117
Advertisement
Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.

Prowadzenie hotelu to niełatwe zadanie. Nie tylko wymaga ono dużej wiedzy i doświadczenia, ale także elastyczności i umiejętności zidentyfikowania tego, co jest ważne dla współczesnych podróżnych, których potrzeby szybko się zmieniają. Obecnie najistotniejsze jest wdrażanie nowoczesnych technologii oraz projektowanie przestrzeni w taki sposób, aby odpowiadały one na potrzeby gości, pozytywnie wpływały na ich samopoczucie oraz sprzyjały nawiązywaniu relacji z innymi.

Trudy ciągłej rywalizacji o klienta mogą odczuwać zwłaszcza indywidualni właściciele. Z najnowszego raportu rocznego Market Insights, opublikowanego przez Colliers, wynika, że w Polsce działa ok. 2 800 hoteli. Większość z nich należy do właścicieli indywidualnych (wg. raportu Emmerson Evaluation „Rynek hotelowy w Polsce 2017”), którzy muszą konkurować zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi sieciami. Eksperci Colliers przewidują, że w najbliższych latach nastąpi zmiana proporcji pomiędzy hotelami sieciowymi i niesieciowymi na korzyść tych pierwszych. Niezależnym właścicielom hoteli Selina oferuje rozwiązanie, które pozwoli im zachować swoje aktywa i pozostać konkurencyjnymi przy minimalnym ryzyku i wysiłku.

„Właścicielom hoteli, którzy zdecydują się wynająć nam swoje nieruchomości, oferujemy nie tylko konkurencyjne czynsze. Stawiamy na bliską współpracę z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie i generowania w nim ruchu. Chcemy łączyć ich doświadczenie i znajomość lokalnego rynku z naszym innowacyjnym konceptem, odpowiadającym na potrzeby współczesnych podróżnych. Pragniemy wspólnie tworzyć miejsca, które pokochają nie tylko turyści, ale także lokalne społeczności, w tym nasi sąsiedzi, pracownicy oraz biznes korzystający z przestrzeni coworkingowych. Taki model współpracy okazał się dużym sukcesem we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy pewni, że w Polsce też znajdziemy partnerów do współtworzenia nowatorskiego konceptu Selina” – mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce.

Selina podpisuje umowy najmu na około 20 lat i w większości bierze na siebie odpowiedzialność za modernizację nieruchomości oraz dostosowanie jej do nowej funkcji. Proces ten może przebiegać bardzo szybko – trwa średnio 90-120 dni, a do współpracy zapraszani są lokalni deweloperzy, artyści oraz rzemieślnicy. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.

„Design w hotelach Selina dopasowujemy do funkcji, jakie pełnią poszczególne przestrzenie – chcemy, aby sprzyjał relaksowi, pracy lub zabawie, a przede wszystkim nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi. Każda nasza lokalizacja jest przy tym wyjątkowa, ponieważ tworzymy ją razem z naszymi lokalnymi partnerami. Bardzo cenimy sobie historię i kulturę danego miejsca i chcemy do nich nawiązywać” – dodaje Kusznierska.

Selina troszczy się również o pracowników wynajmowanego hotelu – firma dąży do tego, aby zatrzymać u siebie jak najwięcej osób z dotychczasowej kadry.

Selina to jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie, która została stworzona w 2015 roku z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca. Łącząc styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli, Selina zapewnia swoim gościom niepowtarzalne doświadczenia, jakich nie znajdą nigdzie indziej. Składa się na nie ciekawy design oraz szeroka oferta noclegowa, coworkingowa i rekreacyjna umożliwiająca odkrywanie różnych zakątków świata oraz integrację z miejscową ludnością oraz innymi podróżującymi, wypoczynek, zabawę, a także pracę zdalną. Unikalny model biznesowy, oparty o długoterminowy wynajem nieruchomości przez Selina, zrównoważony rozwój oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności, zapewnia wymierne korzyści, zarówno właścicielom nieruchomości oraz inwestorom, jak i podróżnym oraz okolicznym mieszkańcom.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, w tym m.in. w Polsce. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej www.selina.com.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.