W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Studio Trendy” Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, przewodnicząca Rady Konsultacyjnej przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH oraz członek Rady Naukowej KGŚ, opowie o aktualnych trendach w turystyce.

Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Kachniewska należy obecnie do Rady Naukowej Folia Turistica, Journal of University of Economics – Varna, Rady Recenzentów European Journal of Service Management, Journal of Easter European and Central Asian Research (JEECAR), Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Problems of Tourism and Recreation oraz Rady Naukowo-Programowej Szlaku Elbląskiego. Przewodniczy Radzie Fundacji Rok Rzeki Wisły, jest także propagatorką koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których informuje o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej oraz hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Trendy w turystyce”.

„Trendy mają to do siebie, że czasami przejawiają się w takich sferach życia, które niekoniecznie kojarzą nam się od razu z naszą branżą – hotelarstwem, gastronomią, transportem – i nie od razu widzimy przełożenie pewnych trendów, a one mogą mieć kluczowe znaczenie dla naszego biznesu i co ważniejsze – jego trwałości w czasie. Po stronie demograficznej takim trendem, o którym bardzo dużo się mówi, jest starzenie się społeczeństwa, albo aktywizacja zawodowa kobiet bądź zmieniający się model rodziny. To są rzeczy, które kompletnie przeobrażają kształt rynku, również po stronie gospodarczej.”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

Tagi: , , , , , , , , , ,

 

Dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych w serwisie www.horecabc.pl jest dozwolone tylko po uzyskaniu pisemnej zgody wydawcy.