Sieć lokali 7 Street z ofertą burgerów wegańskich

0
1145
Obserwując panujący od jakiegoś czasu wśród konsumentów trend ograniczania spożycia mięsa lub całkowitego wyeliminowania go z diety, sieć restauracji 7 Street postanowiła przygotować kompleksową ofertę dla tej grupy gości.

Do tej pory w menu lokali tej marki znajdowały się wyłącznie burgery z mięsem, dania z mięsa wołowego, drobiowego, wieprzowego oraz skorupiaki. Teraz w ofercie pojawiły się także propozycje w stu procentach roślinne, czyli dania wegańskie. Jak deklarują właściciele, burgery roślinne na stałe zagoszczą w ofercie 7 Street.

„Uważnie obserwujemy rynek, i kiedy widzimy jak tacy potentaci rynku mięsnego jak Sokołów S.A. czy Z.M Duda wchodzą na rynek wegański wprowadzając oddzielne linie wegańskich wędlin, smarowideł, pasztetów, parówek, a ostatnio też aktor Leonardo DiCaprio inwestuje w firmę Beyond Meat produkująca roślinne zamienniki mięsa to znaczy, że na rynku zachodzą głębokie zmiany, których nie chcemy być tylko biernym uczestnikiem, ale być ich kreatorem i animatorem” – komentuje Łukasz Błażejewski.

Pomoc i konsultacje przy opracowaniu oferty wegańskiej, jeszcze na etapie wprowadzania jej do drugiej sieci lokali gastronomicznych Meat & Fit, zarządzanej także przez Błażejewskiego, udzieliły Polskie Stowarzyszenie Wegańskie oraz Otwarte Klatki wraz z kampanią „Roślinniejemy”, której celem jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań.

„Już w pierwszych dniach od wprowadzenia oferty zaobserwowaliśmy bardzo pozytywne zaskoczenie i opinie o nowej ofercie, co oznacza, że goście restauracji stają się coraz bardziej otwarci na zachodzące zmiany. Wzmożonego zainteresowania ofertą wegańską spodziewamy się po upływie około 6 tygodni, jak to miało miejsce w przypadku sieci Meat & Fit” – zauważa Błażejewski.

7 Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej, budowana na zasadach franczyzy. Do swoich lokali franczyzowych firma dostarcza produkty spożywcze produkowane pod marką własną, dedykowane tylko do sieci m.in. steki, żeberka, frytki, pieczywo, sosy, przyprawy i panierki. 7 Street jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.