PizzaPortal z nową ofertą skierowaną do lokalnych społeczności

0
63
Advertisement
Prezes PizzaPortal zapowiedział ekspansję marki w mniejszych miastach. W rozmowie z „Pulsem Biznesu” Piotr Kruszyński zdradził również, że w tym roku do zarządzanej przez niego platformy dołączy kolejne dwa tysiące nowych restauracji.

PizzaPortal jest jednym z największych graczy w branży e-commerce zajmujących się pośrednictwem w zamawianiu jedzenia przez internet. W planach firmy na bieżący rok znalazło się m.in. wprowadzenie oferty dedykowanej mieszkańcom mniejszych miast liczących ok. 50-100 tys. osób, a także nawiązanie współpracy z około 2 tys. nowych restauracji.

„Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad transformacją firmy m.in. przebudowaliśmy całą strukturę IT, usprawniliśmy organizację, a teraz czas na przyspieszenie z budowaniem skali biznesu” – poinformował dziennikarzy „Pulsu Biznesu” Piotr Kruszyński, Prezes PizzaPortal.pl.

Zarząd zapewnia też, że konkurencja ze strony Ubera nie jest zagrożeniem dla dalszej ekspansji platformy i przekonuje, że amerykańska spółka jest w stanie rozwijać się tylko w największych miastach.

„W niedziele bez handlu zamówienia rosną o 30-35%. Od stycznia doszła kolejna niedziela, więc dla nas to dodatkowy impuls do wzrostu” – przyznaje Kruszyński.

W grudniu ubiegłego roku rozpoczęła się natomiast nowa kampania marketingowa PizzaPortal pod hasłem „GIF me food”. Główną formą przekazu są animowane GIFy zaczerpnięte z popularnego sposobu komunikacji internautów. Poprzez te działania zarząd chce podkreślić m.in. różnorodność produktów oraz wygodę korzystania z portalu, używając przy tym języka bliskiego młodszej części klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.