Nowe władze w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

0
304

Zebranie Ogólne Członków Federacji Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether wybrało Zarząd i Komisję Rewizyjną na nową, dwuletnią kadencję.

Prezesem Zarządu TUgether został ponownie wybrany Łukasz Adamowicz.
W skład Zarządu TUgether weszli ponadto:
– Marcin Mączyński – Wiceprezes Federacji
– Paula Fanderowska – Wiceprezes Federacji
– Mikołaj Ziolkowski – Wiceprezes Federacji
– Pawel Orłowski – Wiceprezes Federacji
– Jawahar Jyoti Singh – Wiceprezes Federacji
– Katarzyna Gadomska – Członek Zarządu Federacji
– Marcin Bachara – Członek Zarządu Federacji
– Joanna Jędrzejewska – Członek Zarządu Federacji, Dyrektor Generalna

W skład Komisji Rewizyjnej weszły:
– Grażyna Grot – Duziak
– Anna Woda
– Dagmara Chmielewska

Reklama

Minęły dwa lata od powstania Rady, co w tym czasie się wydarzyło? Jakie są plany na przyszłość?
Za nami bardzo intensywny rok nie ukrywam ciężkiej pracy Zarządu i całego TUgether nad znalezieniem efektywnego sposobu wsparcia rynku spotkań i wydarzeń. W mijającym roku współtworzyliśmy 11 wydarzeń promocyjnych MICE 
w całej Polsce, dyskusje nad przyszłością MEETINGS WEEK POLAND (MWP), wsparcie członków w zakresie rozliczenia środków z PFR. Jednogłośne udzielenie absolutorium Zarządowi pokazało, że nasze działania jako organizacji parasolowej zostały pozytywnie ocenione przez Organizacje członkowskie.

Nasze I Zgromadzenie Ogólne to jednocześnie zakończenie trudnego półtorarocznego procesu tworzenia się organizacji. W celu większej profesjonalizacji dokonaliśmy pewnych zmian w jej strukturze. Nowy zarząd otrzymał silny głos poparcia od naszych Członków. Przy okazji gratuluję Wiceprezesom i Członkom Zarządu nowej kadencji. Cieszę się, że Joanna Jędrzejewska – Debortoli zasiadła w Zarządzie oraz objęła funkcję Dyrektora Generalnego federacji.

Patrząc na skład Zarządu jestem spokojny o jego skuteczność. A przed nami wiele zadań do zrealizowania: organizacja MWP, współtworzenie Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego, dyskusja nad wydarzeniami promującymi, profesjonalizującymi, budującymi wartość i rozwijającymi przemysł spotkań w roku 2023. Będziemy monitorować kwestie kosztów mediów i związanych z nimi ryzyk, mierzyć się z problemem niedoborów kadr. Postaramy się wpłynąć na wysokości podatku VAT podczas wydarzeń o charakterze prospołecznym i prozdrowotnym, takich jak imprezy sportu masowego i kulturalne wydarzenia lokalne. Nie zapominamy o otwierającej się perspektywie unijnej i cięgle możliwym uruchomieniu środków z KPO, mówi Łukasz Adamowicz, Prezes RPSiW TUgether.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!