Obsługa zamówień z Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo w jednym miejscu – sprawdź nowość od Gastro

0
597
Fot.: LSI Software

Twój lokal sprzedaje jedzenie na wynos, ale męczy Cię obsługa każdej platformy-pośrednika oddzielnie? A może chciałeś rozszerzyć ofertę swojego lokalu o dowozy? Jeśli na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to powinieneś sprawdzić najnowszy moduł wspierający dostawy: Delivery Integration System (DIS) od Gastro. Pozwala on na łatwą integrację Twojej gastronomii z najpopularniejszymi portalami oferującymi jedzenie na wynos – Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo. Dołącz do rynku, który w 2020 roku był warty 9 miliardów złotych, dzięki modułowi DIS.

Szybka i wygodna obsługa zamówień zewnętrznych
Pandemia i jej skutki wymusiły na restauratorach konieczność serwowania dań wyłącznie na wynos. Lokale w większości decydowały się na zamieszczenie swojej oferty na zewnętrznych portalach z jedzeniem na wynos, ponieważ automatycznie nasza oferta dociera do dużej liczby potencjalnych głodnych klientów. Taka integracja wymusza jednak na obsłudze śledzenie wpływających zamówień na oddzielnym systemie, co może powodować przeoczenie lub zbyt późną akceptację wpływających zamówień. Moduł DIS rozwiązuje ten problem.

Delivery Integration System to rozwiązanie współpracujące z najpopularniejszymi aplikacjami do zamawiania jedzenia online – Pyszne.pl, Glovo i Uber Eats (w przyszłości również z Wolt i UpMenu). DIS pozwala na automatyzację procesu obsługi zamówienia na każdym etapie jego realizacji, dzięki integracji wszystkiego do jednego systemu. Najważniejsze zalety tego modułu to oszczędność czasu, zwiększenie zysków i zredukowanie błędów przy obsłudze zamówień zewnętrznych.

Jeden ekran by wszystkim zarządzać
Największą zaletą omawianego modułu jest sprowadzenie obsługi zamówień zewnętrznych do jednego ekranu jakim jest Twój POS. Możesz zapomnieć o osobnym terminalu dla każdej platformy. Wszystkie czynności, takie jak odbiór i obsługa zamówień oraz ich drukowanie dostępne będą z poziomu ekranu na wybranym przez Ciebie urządzeniu.

Zamówienia wraz z niezbędnymi danymi pokazują się na jednej liście w POSie. Powoduje to, że obsługa ma stały wgląd do wszystkich informacji na każdym etapie realizacji. Obsługa widzi między innymi o której godzinie i z jakiej platformy spłynęło zamówienie, dane kontaktowe klienta oraz wybraną formę dostawy. W przypadku wyboru przez klienta formy dostawy z dowozem znajdziemy tam również adres docelowy, numer telefonu oraz miejsce na przypisanie kierowcy, który zajmie się dostarczeniem. To rozwiązanie wpływa na przejrzystość informacji dotyczących zamówień, dzięki czemu obsługa zyska czas, który będzie mogła wykorzystać na zwiększenie sprzedaży.

Szybka aktualizacja menu
Moduł DIS posiada również wiele innych funkcjonalności. Jedną z najbardziej przydatnych jest możliwość szybkiego edytowania menu, które wyświetla się na platformach zewnętrznych. Przydaje się zwłaszcza wtedy, kiedy skończą się produkty potrzebne do któregoś z dań – w szybki sposób z poziomu panelu administratora „ukryjesz” wybraną pozycję na wszystkich portalach do zamawiania jedzenia. Pozwoli to zredukować do minimum sytuacje, w których klient składa zamówienie na pozycję, która nie jest już dostępna w danym dniu. Analogicznie będziesz mógł przywrócić widoczność potrawy, kiedy już uzupełnisz zapasy w magazynie.

Opcja aktualizacji dostępnych pozycji z poziomu panelu administracyjnego sprawdza się również w przypadkach częstej zmiany menu lub wprowadzania dań sezonowych. Pozwala to na oferowanie zawsze pełnej oferty Twojego lokalu. Kolejną funkcją jest dostosowanie dni tygodnia i godziny w jakich lokal realizuje zamówienia na wynos, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której zamówienie spłynęło minutę przed zamknięciem lokalu.

Fot.: LSI Software

Pełna kontrola nad zamówieniami online
Delivery Integration System posiada również opcję powiadomień o otrzymanych zamówieniach. Standardowo, kiedy pojawi się nowe zamówienia z platformy zewnętrznej to obsługa poza informacją na ekranie POS usłyszy również sygnał dźwiękowy – odejdzie konieczność regularnej kontroli monitora pod kątem spływających zamówień. Długość sygnału dźwiękowego można dostosować według własnych potrzeb lub wyłączyć całkowicie.

Kolejną funkcjonalnością jest możliwość skonfigurowania interwału pobierania zamówień z platform jedzeniowych. Możesz wybrać czy zamówienia na POSie mają aktualizować się co 3 minuty, kilkanaście sekund lub non-stop. Ta funkcja pozwoli zwiększyć kontrolę w zarządzaniu zamówieniami z punktu widzenia ich częstotliwości. A gdy zamówienie już wpłynie na POS, to obsługa za pomocą kilku kliknięć w szybki sposób może je zaakceptować i przekazać do dalszej realizacji. Po akceptacji klient, który złożył zamówienie otrzymuje informację, że jego zamówienie jest w trakcie przygotowywania.

Podsumowując, moduł Delivery Integration System od Gastro to potencjalny przyjaciel każdego lokalu, który oferuje jedzenie na wynos przez Pyszne.pl, Uber Eats lub Glovo. Dzięki niemu usprawnisz zbieranie i przetwarzanie zamówień, co może mieć bezpośrednie przełożenie na opinie o Twojej restauracji lub barze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.