Mlekovita sponsorem głównym konferencji Gastro Meeting

0
143
Advertisement
Największa grupa mleczarska w Europie Środkowo -Wschodniej została sponsorem głównym jesiennej edycji branżowej konferencji biznesowej Gastro Meeting. 19 listopada w stołecznym hotelu DoubleTree by Hilton będzie można spotkać się z przedstawicielami firmy oraz zapoznać z aktualną ofertą polskiego producenta wysokojakościowych produktów mleczarskich.

Swój początek Mlekovita miała w 1928 roku, kiedy to powstał pierwszy zakład w Wysokiem Mazowieckim. W zakładzie pracowało wtedy 30 osób, które zajmowały się produkcją masła i serów. W latach pięćdziesiątych firma zaczęła się rozwijać. Powołano Powiatowy Zakład Mleczarski, a produkcję poszerzono o śmietanę, twarogi i lody, a na początku lat sześćdziesiątych oddano do użytku hale produkcyjne.

Dynamiczny rozwój przypadł  na lata dziewięćdziesiąte. W 1992 roku Prezes Zarządu Dariusz Sapiński nadał spółdzielni nazwę MLEKOVITA i opracował logo firmy. W 1998 roku firma uzyskała certyfikat ISO 9001 oraz utworzyła pierwszy Oddział Dystrybucyjny w Chrzanowie.

Mlekovita przez cały czas rozwijała i modernizowała produkcję, otwierano nowe fabryki i uruchamiano linie produkcyjne do coraz to nowych produktów. W 2010 roku uruchomiono największą na świecie Fabrykę Konfekcjonowania Sera.

Obecnie dla Mlekovity pracuje ponad 5 tys. wykwalifikowanych pracowników. Firma dba o to, aby każdy pracownik był na bieżąco z najnowszymi innowacjami i na bieżąco organizuje dedykowane szkolenia. W 17 zakładach produkcyjnych działa 160 linii, na których każdego dnia produkowane są wysokojakościowe produkty, które rozprowadzane są w 144 krajach na świecie.

W obecnej ofercie firmy znajduje się ponad 1000 różnorodnych wyrobów mleczarskich takich jak sery, mleka, napoje mleczne, śmietany, serki, twarogi. Mlekovita jako lider na polskich rynku produktów mlecznych uznaje zasadę, że najwyższa jakość i satysfakcja klienta są trwałymi czynnikami powodzenia firmy.

Chcąc wspierać rozwój branży, firma Mlekovita zdecydowała się zostać sponsorem głównym jesiennej edycji konferencji biznesowej Gastro Meeting, która odbędzie się 19 listopada w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Przedstawicieli firm, które również chciałyby w ten sposób promować swoją markę, zachęcamy do kontaktu drogą mailową oraz poprzez formularz.

Wśród dumnych patronów konferencji znajduje się również portal Horeca Business Club. Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.



Więcej szczegółów na temat Gastro Meeting, w tym ramowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej tego wydarzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.