Mex Polska dynamicznie rozwija koncepty franczyzowe

0
955
Niedawno zarząd Mex Polska poinformował o podpisaniu umowy na nowy lokal funkcjonujący pod ich marką. Pijalnia Wódki i Piwa jeszcze przed końcem tego roku ma pojawić się w Białymstoku. Grupa proponuje atrakcyjne oferty franczyzy i zamierza rozwijać nie tylko pub z bogatą ofertą trunków, ale również pozostałe koncepty gastronomiczne – PanKejk oraz The Mexican.

Specyfika działania Mex Polska polega na budowaniu sieci lokali o jednolitym wystroju i charakterze. Część z nich zarządzanych jest bezpośrednio przez spółki powiązane organizacyjnie i kapitałowo, zaś pozostałe prowadzą franczyzobiorcy, których w ostatnim czasie stale przybywa.

Mex Polska rozwija sieć pubów Pijalnia Wódki i Piwa w oparciu o nowoczesny model franczyzy. Zapewnia on korzystne warunki dla obu stron, dzięki czemu do współpracy zgłasza się wielu, również zagranicznych kontrahentów. Grupa gwarantuje wsparcie na każdym szczeblu realizowanej inwestycji oraz opiekę nad projektem, aby wspólnie dopasować koncept do potrzeb zmieniającego się wciąż rynku.

Po parafowanych w trzecim kwartale umowach na lokale w Radomiu i Pabianicach, przyszła kolej na przedsiębiorców z Białegostoku. Z najnowszych doniesień Grupy wynika, że nowy punkt ma zostać otwarty jeszcze przed końcem bieżącego roku.

Mimo że Mex Polska był zmuszony do odwołania swoich prognoz opracowanych na podstawie zysków za premierowe trzy miesiące 2018 roku (zakładano, że przychody wyniosą 67,4 mln zł, a zysk netto będzie kształtował się na poziomie 4,64 mln zł – dod. red.), wyniki sprzedażowe Grupy są nadal wyjątkowo dobre.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.