AmRest rozwija jedną ze swoich czołowych marek

0
875
Spółka AmRest podpisała umowy dotyczące rozwoju firmy Burger King w pięciu krajach. Operator zamierza wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie i zwiększyć popularność sieciowych restauracji.

Największy na Starym Kontynencie niezależny operator restauracyjny zarządza aktualnie 40 lokalami pod szyldem Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii. AmRest zamierza jednak w najbliższym czasie zwiększyć skalę działania sieci, która od 11 lat znajduje się w jego portfolio. Z tego powodu madrycka spółka parafowała umowy dotyczące ekspansji fastfoodowej marki w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji.

„Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości, jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej” – tłumaczy Alan Laughlin, prezydent Burger King w AmRest.

AmRest prowadzi obecnie ponad 2000 restauracji w 26 krajach. Spółka prężnie rozwija swoją działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a także w Europie Zachodniej, Rosji, czy w Chinach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.