Mastergrupa inwestuje w nowatorski projekt gastronomiczny

0
467
Mastergrupa zarządza już kilkoma konceptami gastronomicznymi, które systematycznie zdobywają nowych klientów. Teraz firma zamierza wprowadzić innowacje, które mogą podbić krajowy rynek. Całkowicie zautomatyzowany proces produkcji sprawi, że restauracje pod szyldem Factory 105 będą funkcjonować niczym małe fabryki. Chodzi nie tylko o efektowny proces przygotowania posiłku, ale również efektywny sposób na zwiększenie obrotów.

Sieciowe lokale już niedługo będą wyposażone w maszynę taśmową, która zdecydowanie usprawni proces produkcji. Nowatorska technologia ma również istotnie poprawić jakość dania.

„Pracownik nakłada jedynie dodatki i nadzoruje pracę urządzenia. Na koniec gotowa pizza wpada do pudełka i trafia w ręce klienta” – tłumaczy Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy.

Staranie zaprojektowany system ma też zwiększyć poziom zadowolenia wśród klientów. Będzie to możliwe dzięki otwartej konstrukcji pieca oraz przeszklonemu wnętrzu restauracji.

Wdrażana innowacja doskonale wpisze się w cały proces automatyzacji Stopiątka Factory. Zamówienia i płatności będą bowiem odbywać się za pomocą interaktywnego kiosku, który umieszczony zostanie w każdej placówce. Dzięki temu od momentu złożenia zamówienia do jego realizacji upłynie maksymalnie siedem minut.

Jak twierdzi prezes Mastergrupy, pomysł na Factory 105 wynikł z potrzeby rozwoju i inwestycji w miejscach obleganych przez turystów, a więc potencjalnych klientów. Nie dziwi zatem, że kluczowymi lokalizacjami są Krupówki w Zakopanem czy ul. Monte Cassino w Sopocie. Najbardziej dogodnych lokalizacji dotyczy jednak problem wysokich cen najmu lokali. „Musieliśmy więc stworzyć koncept, który poradzi sobie z tym mankamentem i zminimalizuje koszty placówki” – mówi Ciesielski i dodaje, że w nowych punktach o odpowiednio niskim metrażu będzie potrzebny tylko jeden pracownik nadzorujący pracę maszyny.

Pierwsze lokale Stopiątki z całkowicie zautomatyzowanym procesem przygotowania pizzy będą otwarte już na początku przyszłego roku. Nowa inwestycja przynosi pozytywne prognozy finansowe dla Mastergrupy. W tym roku obroty operatora są większe o 20% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a przy obecnym stopniu udziału rynkowego spółka może zakładać kolejny progres.

Mastergrupa to nie tylko popularna Stopiątka. Firma zarządza jeszcze konceptami gastronomicznymi pod nazwą Pickburger oraz Red Hot Chicken, które działają zarówno jako restauracje wolnostojące, lokale w food courtach centr handlowych, jak i restauracje inline, a więc takie, które charakteryzują się wejściem od ulicy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.