Marketing w gastronomii – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

0
896
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Marketing w gastronomii” Michał Nowakowski, właściciel agencji Appetite4, opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed gastronomią, a przekładają się na marketing.

Michał Nowakowski jest założycielem firmy Appetite4 specjalizującej się w marketingu dla branży HoReCa. Posiada 10-letnie doświadczenie operacyjne w tym sektorze. Jako perfekcjonista z ogromnymi wymaganiami względem siebie i innych kieruje wszystkimi aspektami działalności agencji, tak twórczymi, jak i organizacyjnymi. Przez potrzebę dostarczania sobie wciąż nowych bodźców, angażuje się w liczne projekty biznesowe, jest organizatorem Tattoo Konwent i właścicielem studia Zajawa Tattoo w Krakowie. Był współwłaścicielem portalu haveabite.in. Prywatnie jest DJ-em techno, kolekcjonerem winyli, miłośnikiem kotów i minimalistycznego wzornictwa.

 

Od listopada Michał Nowakowski współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Marketing w gastronomii”, w których porusza aktualne wątki marketingowe związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego.

Zapraszamy do wysłuchania drugiej audycji pt. „Wyzwania przed gastronomią przekładające się na marketing”.

„Komunikowanie naszego spojrzenia na biznes, czy przedstawianie się światu, wymaga spójności. Tak jak każda osoba potrzebuje integralności wewnętrznej, tak nasz biznes też powinien być „osobowością”, która ma pewną harmonię wewnętrzną.”

Michał Nowakowski, właściciel agencji marketingowej Appetite4

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.