Krakowskie hotele pomogą podopiecznym Domów Dziecka

1
932
„Nie liczy się to ile posiadasz, ale ile dajesz innym i jak się z nimi dzielisz” – ta szlachetna zasada przyświeca krakowskim hotelarzom, którzy wspólnymi siłami postanowili przysporzyć nieco radości podopiecznym miejscowych Domów Dziecka. Inicjatorką dobroczynnego przedsięwzięcia jest Anna Gasińska – General Manager hoteli Kossak i Senacki.

Od wielu lat pracownicy Hotelu Kossak pomagają na różne sposoby: biegając, wspierając Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując Dni Dawcy Szpiku czy wspierając różne Fundacje. W tym roku dyrektorka tego krakowskiego obiektu postanowiła zaangażować w pomaganie także kolegów po fachu, w myśl zasady, że nic tak nie integruje, jak wspólny cel.

Odzew na maila zachęcającego do przyłączenia się do zacnej inicjatywy przeszedł jednak najśmielsze oczekiwania pomysłodawczyni. Pierwsza odpowiedź przyszła już po 5 minutach (!), za nią pojawiły się następne, a każda wiadomość zaczynała się od słów „Super pomysł! Wchodzimy w to”. W ciągu godziny swoje zaangażowanie w akcję charytatywną zadeklarowali przedstawiciele Hilton Garden Inn Hotel Kraków, Queen Butique Hotel, sieci RT i Q Hotel, Pałacu Bonerowskiego, hoteli Indigo, Galicja, INX Design, Conrad i Krakus. Swój wkład w postaci paczek ze słodyczami dla podopiecznych Domów Dziecka wniesie również firma FoodCare.

„Chciałabym, aby nie był to jednorazowy zryw, ale długofalowa współpraca, do czego zachęcam Hotelarzy nie tylko z Krakowa, ale i całej Polski. Potrzeby są ogromne – w samym Krakowie jest kilkanaście placówek zajmujących się dziećmi od niemowlaków do nastolatków, pomagając im wkroczyć w dorosłe życie” – mówi Anna Gasińska

Kto nie odwiedził nigdy Domu Dziecka, nie zrozumie, jak tam jest i nie wyobrazi sobie smutku, jaki panuje w tym miejscu, pomimo świetnych wychowawców starających się stworzyć rodzinną atmosferę. Przyłączmy się zatem do pomocy i pozwólmy, aby uśmiech na ich twarzach gościł coraz częściej. Flora Edwards powiedziała, że „kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas”. Tymi słowami raz jeszcze zachęcamy przedstawicieli branży hotelarskiej do pomagania innym na wszelkie możliwe i będące w naszym zasięgu sposoby!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.