IGHP rusza z nowym cyklem branżowych szkoleń

0
9
Advertisement
„Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” – to nowy cykl szkoleń dla hotelarzy, właścicieli i dyrektorów hoteli, szefów kuchni oraz osób zarządzających gastronomią organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Szkolenia odbędą się w 14 miastach w całej Polsce. Pierwsze z nich już 24 listopada w Krakowie.

IGHP intensywnie rozwija działalność edukacyjną od początku 2018 roku. Z pierwszymi warsztatami dla hotelarzy z ochrony danych osobowych i zmian, jakie przyniesie RODO, Izba ruszyła w styczniu. Następnie hotelarze mogli skorzystać ze szkoleń z nowej ustawy turystycznej oraz ponownie z RODO. Szkolenia dotyczące revenue management w hotelarstwie oraz zarządzania kosztami w hotelu wciąż trwają i zakończą się w grudniu. „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” jest już szóstym cyklem organizowanym przez największy polski samorząd hotelarzy.

„Nasze szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem hotelarzy i to nie tylko członków Izby. Stawiamy na najlepszych praktyków w danym obszarze, a tematy szkoleń i ich zakres ustalamy na podstawie bezpośrednich rozmów z zainteresowanymi. Po popularnym RODO i ustawie turystycznej, przyszedł czas na finanse w hotelach, na różnych płaszczyznach” – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP.

Szkolenie pt. „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” specjalnie na potrzeby hotelarzy, właścicieli hoteli i szefów kuchni opracował i poprowadzi ekspert Grzegorz Kazubski. To znany na rynku gastronomicznym praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, a aktualnie dyrektor generalny hotelu Malbork by DeSilva. Kazubski piastował wcześniej stanowisko dyrektora ds. gastronomii w Hotelu TED, zarządzał Centrum Szkoleniowym Makro Cash & Carry Polska, a także przez wiele lat pełnił funkcję kierownika zespołu ds. produkcji gastronomicznej w Grupie Orbis SA.

W trakcie szkolenia Grzegorz Kazubski omówi podstawowe parametry z zarządzania kosztem surowca, tj. food cost i menu engineering, a także procedury operacyjne, w tym remanent „spis z natury”, zadania działu sprzedaży, koordynatorów księgowości czy szefów kuchni. Przedstawi również najciekawsze studia przypadku i odpowie na wszelkie pytania uczestników.

Cykl szkoleń obejmuje spotkania w 14 miastach. W tym roku odbędą się szkolenia w Krakowie (24.11), Gdańsku (8.12) oraz w Kołobrzegu (15.12), a kolejne będą mieć miejsce na początku 2019 roku.

Linki do zapisów znajdują się poniżej. Wkrótce kolejne terminy.
Kraków, 24.11https://gkrakow.konfeo.com/pl/groups
Gdańsk, 08.12https://ggdansk.konfeo.com/pl/groups
Kołobrzeg, 15.12https://gkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups

Koszt dla członków IGHP wynosi 299 zł + VAT, dla członków Harmony Polish Hotels 399 zł + VAT, zaś dla pozostałych 499 zł + VAT.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to efektywna organizacja działająca w branży hotelarskiej. Od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży.

IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego). Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej IGHP oraz na profilu tej organizacji na Facebooku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.