„Big THING”, czyli pokoje dla osób ceniących przestrzeń i swobodę

0
144
Źródło: http://www.hotelnumberone.pl/galeria
Hotel Number One ruszył właśnie z nową kampanią reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą nietypową wielkość pokoi hotelowych. W gdańskim obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni nawet do 32 m2!

Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych i adresowana do kilku grup docelowych – przede wszystkim rodzin z dziećmi, klientów biznesowych czy grup zorganizowanych, ale także klientów indywidualnych podróżujących w gronie kilku osób.

„Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci” – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

To już kolejne innowacyjne przedsięwzięcie reklamowo-marketingowe tego nadmorskiego obiektu. W lipcu 2017, w ramach kampanii pod szyldem „It’s just us – Number One Team”, przybliżano z kolei sylwetki pracowników podczas wykonywania przez nich codziennych obowiązków. Wówczas w mediach społecznościowych zamieszczano nieco humorystyczne fotografie hotelowego personelu –  m.in. recepcjonistek, dyrektorów czy kelnerów, a celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Źródło: Hotel Number One Gdańsk Centrum

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.