Hospitality upgraded – odcinek 1 (audycja Horeca Radio)

0
223
W premierowym odcinku cyklu audycji pt. „Hospitality upgraded” Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels, wykaże, czy istnieje lojalność wśród gości z Bookingu.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji pt. „Czy istnieje lojalność wśród Gości z Bookingu”.

„Będę opowiadać o szkoleniach – dzielić się wiedzą z naszych szkoleń i zdradzać tajniki oraz sekrety, także narzędzia, które będzie można wdrożyć do pracy codziennej, a które ułatwią efektywne zarządzanie hotelem”.

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Pobierz e-booka „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?” w formacie PDF

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.