W premierowym odcinku cyklu audycji pt. „Studio Trendy” Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, przewodnicząca Rady Konsultacyjnej przy Kolegium Gospodarki Światowej SGH oraz członek Rady Naukowej KGŚ, opowie o tym, czym jest turystyka doznań.

Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Kachniewska należy obecnie do Rady Naukowej Folia Turistica, Journal of University of Economics – Varna, Rady Recenzentów European Journal of Service Management, Journal of Easter European and Central Asian Research (JEECAR), Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu i Problems of Tourism and Recreation oraz Rady Naukowo-Programowej Szlaku Elbląskiego. Przewodniczy Radzie Fundacji Rok Rzeki Wisły, jest także propagatorką koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Studio Trendy”, w których będzie informować o nowych tendencjach i kierunkach w branżach turystycznej i hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji pt. „Turystyka doznań – czyli o tym, jak się luksusowo wystraszyć”.

„Trzeba promować zachowania, reakcje czy narzędzia, które pozawalają reagować na pewne zjawiska albo wykorzystywać je w taki sposób, aby lepiej mógł funkcjonować biznes. W gruncie rzeczy chodzi przecież o to, żeby owe zjawiska przekuć potem na odpowiedni poziom rentowności przedsiębiorstwa. W tej materii jest jednak dużo do zrobienia, nawet nie dlatego, że trendów w branży turystycznej jest tak dużo, ale ze względu na to, że zabiegani wokół swojej pracy biznesmeni nie mają czasu, aby te trendy śledzić. Efekt jest taki, że bywamy zaskakiwani w działalności hotelarskiej zjawiskami, które wywodzą się spoza rynku hotelarskiego, a przekładają się na to, jak funkcjonuje nasz biznes”.

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

Tagi: , , , , , , , , , , ,

 

Dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych w serwisie www.horecabc.pl jest dozwolone tylko po uzyskaniu pisemnej zgody wydawcy.