Foodio Concepts intensywnie rozwija swoje marki

0
11
Advertisement
W ubiegłym roku spółka Foodio Concepts podpisała aż 15 umów najmu w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed-use. Obecnie na terenie kraju działają już trzy restauracje ekspansywnej marki Papa Diego, a niemal co miesiąc swoje drzwi dla gości mają otwierać kolejne lokale.

Foodio Concepts to spółka należąca do Grupy Agora, znana z zarządzania siecią kin Helios. W ubiegłym roku firma podpisała piętnaście umów najmu dla marek Papa Diego i Van Dog w centrach handlowych oraz obiektach typu mixed-use. Jak zapowiedzieli przedstawiciele firmy Colliers International, która jest wyłącznym doradcą Foodio Concepts, do połowy lutego ma nastąpić podpisanie kolejnych pięciu umów.

„Marki Papa Diego i Van Dog to koncepty nowatorskie pod względem zarówno oferty, designu, jak i – co najważniejsze – proponowanych smaków, które są odpowiedzią na współczesne wymagania klientów. Oryginalna oferta obrazuje podejście Foodio do zarządzania doświadczeniem klienta, które odgrywa obecnie kluczową rolę w wyborach zakupowych. Współpraca z Foodio daje nam wiele satysfakcji i cenne doświadczenia – sieć została bardzo pozytywnie przyjęta przez odbiorców, zarówno właścicieli centrów handlowych jak i gości” – podsumowują Anna Radecka-Łysiak i Katarzyna Kamińska-Nobis, Associate Directors w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers International.

Papa Diego oferuje dania fast-casual kuchni meksykańskiej, takie jak burrito, tacos czy burrito bowl. Z kolei Van Dog ma w swojej ofercie hot-dogi gourmet z kiełbaskami przygotowywanymi według autorskich receptur lokalnych masarni.

„Doświadczenie biznesowe, wiedza i przede wszystkim podejście ekspertów Colliers, wykraczające daleko poza sektor nieruchomości, było dla nas bardzo cenne w trakcie opracowywania strategii rozwoju. Z kolei wzajemne zaufanie i zbudowanie partnerskich relacji przełożyło się na skuteczną realizację przyjętych założeń. Współpraca z profesjonalnym doradcą na etapie tworzenia koncepcji marek zaowocowała świetnym zrozumieniem naszych pomysłów i potrzeb, dając podstawy do rozwoju dalszych wspólnych działań w bieżącym roku” – mówi Piotr Grajewski z Foodio Concepts.

Podpisane do tej pory umowy w centrach handlowych obejmują gdyńską Rivierę, poznańską Posnanię, łódzką Manufakturę, Galerię Katowicką, opolskie Solaris oraz Karolinkę, Galerię Wołomin, radomską Galerię Słoneczną oraz Nową Stację w Pruszkowie. Obie marki pojawią się również wiosną w stołecznym Centrum Praskim Koneser, finalizowane są natomiast umowy na kolejne lokalizacje w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here