Dlaczego w gastronomii liczy się głównie Instagram?

0
471
Podczas listopadowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition Aleksandra Piesiak, Account Manager w Agencji Kreatywnej MOXIE, opowie m.in. o tym, dlaczego to właśnie Instagram powinien być wizytówką marki gastronomicznej oraz jak poprowadzić kampanię online bez zbędnego pustoszenia portfela.

Aleksandra Piesiak od kilku lat zarządza projektami marketingowymi i PR-owymi. Jako Account Manager w Agencji Kreatywnej MOXIE buduje długofalowe relacje z klientami, celnie identyfikuje ich potrzeby i oczekiwania. Współtworzy strategie komunikacji i czuwa nad ich realizacją. Od ponad 2 lat jest związana głównie z markami gastronomicznymi. Doradza właścicielom i managerom restauracji w kwestiach marketingowych oraz wizerunkowych. Nastawiona na doświadczenie gościa w lokalu i w przestrzeni online.

Reklama

Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Aleksandra Piesiak wygłosi prezentację pt. „Dlaczego w gastronomii liczy się głównie Instagram”, podczas której poruszy następujące zagadnienia:

  • Instagram – king of food life – krótkie info o Instagramie
  • Trend instagrammable
  • Instagram jako wizytówka marki
  • Sposób komunikacji oraz wyróżnik – znajdź go! Case Studies na przykładach marek gastronomicznych
  • Trend: Insta real-time
  • Kampanie online – jak zrobić to najtańszym kosztem

Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.