Co Ambasadorzy sądzą o akcji i idei Hotel Super Heroes?

0
12
Advertisement
Wielkimi krokami zbliża się finał akcji Hotel Super Heroes. Hotelarze spotkają się już 8-10 czerwca w Dworku nad Pilicą, aby integrować się i zwieńczyć akcję, której celem było zebranie funduszy na stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Organizatorem akcji jest BSD Poland, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i organizator konferencji Hotel Meeting.

W akcję zaangażowali się ludzie, którzy chcą pomagać, dla których los innych nie jest obojętny. To ludzie, którym się chce, działać, pracować, stwarzać świat lepszym. Mając takich SUPERBOHATERÓW na pokładzie, wierzymy, że możemy zdziałać wspólnie wiele dobrego.

Nasi Ambasadorowie, ochoczo zgodzili się odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących między innymi ich motywacji do wzięcia udziału w akcji, jak również tego, co sądzą o samej akcji i jej idei.

Silnie zmotywowany okazał się Marcin Fijuk – Director of Sales and Marketing, reprezentant Hotelu Soundgarden, w którym niewątpliwie drzemie zdrowy, sportowy duch.

Zarówno akcja, jak i idea jest genialna. Uważam, że równym powodzeniem cieszyłaby się sama akcja lub sama idea wśród naszej branży, ale połączenie obu tych części sprawi, że osiągniemy o niebo lepszy efekt, a mimo rywalizacji sportowej, która czasem wprowadza między zawodnikami emocje i spięcia, na naszych twarzach będzie widniał jedynie uśmiech.

Akcja Hotel Super Heroes daje możliwość, połączenia rywalizacji i współpracy na rzecz czegoś wyższego, czym jest wsparcie dzieci. Niezwykle budującej odpowiedzi udzielił jeden z Ambasadorów, Dyrektor Hotelu Afrodyta Bussines & SPA, Maciej Straus. Za młodu, jako harcerz przywykł do niesienia pomocy i udziału w akcjach charytatywnych, jednakże podkreśla on wyjątkowość HSH.

Wychowałem się na wspieraniu innych i tego typu akcje są czymś normalnym i ważnym, ale pierwszy raz mam możliwość brać udział w tego typu akcji organizowanej przez ludzi z branży hotelarskiej i to mnie bardzo cieszy. Uważam, że powinniśmy częściej włączać się w tego typu działania. Hotelarstwo to przecież gościnność i ludzie, te dwa ostatnie słowa od kilku lat ciągle odmieniamy przez wszystkie przypadki i dobrze, że ta nasza zawodowa empatia będzie mogła wesprzeć potrzebujących.

Akcje charytatywne przynoszą wiele korzyści i nie płyną one wyłącznie do obdarowanych. Hotel Super Heroes ma jednoczyć branżę, daje przestrzeń do spotkania ludziom, którzy, na co dzień dbają o komfort innych. Hotelarze, często znają się wzajemnie, ale bardzo rzadko mają czas w codziennym zabieganiu na kontakt. Podczas wielkiego finału, będą mieli okazję naładować baterię, wspólnie przeżyć coś inspirującego i dobrze się bawić w urokliwej scenerii Dworku nad Pilicą. Na wspólnotowy wydźwięk akcji, zwróciła szczególnie uwagę Ewa Słodczyk Zastępca Dyrektora Hotelu Centuria.

Sądzę, że pomysł jest fantastyczny. Na co dzień wspomagamy jednostkowo, w ramach naszych możliwości, w przypadku tej inicjatywy – w grupie siła i można zrealizować projekt, który ciężko byłoby zrealizować pojedynczemu obiektowi.

W akcję zaangażowany jest także hotel Talaria Resort & Spa, jego reprezentantka, Klaudia Babiej – Dyrektor operacyjna, również entuzjastycznie oceniła inicjatywę.

To rewelacyjnie, że hotelarze potrafią się skupić nie tylko na własnym biznesie i zysku, ale także pomóc potrzebującym. Bardzo doceniam fakt, że komuś „chciało się” zainicjować taką akcję.

Branża hotelarska, jak każda ma swoją specyfikę, a to, co ją charakteryzuje to wspomniana już empatia i troska o Gości. Nasi SUPERBOHATEROWIE i organizatorzy akcji, postanowili zatroszczyć się nie tylko o swój biznes, ale także o potrzebujące wsparcia dzieci i jak się okazuję, zadbać o swoją kondycję. Trafnie samą akcję i jej ideę podsumowała jej współpomysłodawczyni, Elżbieta Nitsze – Dyrektor Generalny z Airport Hotel.

Marzy mi się, żeby tego typu aktywności było więcej w naszej branży. Genialny dla mnie jest fakt, że dzisiejszy menadżer to osoba dbająca o swój rozwój osobisty, kładąca spory nacisk na swoją kondycję fizyczną i przy okazji akcji charytatywnej możemy te aspekty wspierać i promować. Każdy menadżer w pędzie tego biznesowego życia zasługuje na moment odreagowania i naładowania baterii i mamy nadzieję, że nasza akcja i w tym pomoże. Wierzę, że będzie to wydarzenie cykliczne – a każde następne będzie coraz lepsze, z szerszym zasięgiem.

Podzielamy te nadzieję, wierzymy, że społeczność hotelarska ma w sobie niezbędne chęci, siły i możliwości, by podejmować się organizacji i uczestnictwa w akcjach charytatywnych, podobnych do Hotel Super Heroes.
Wszystkim Ambasadorom, którzy zgodzili się odpowiedzieć na nasze pytania, serdecznie dziękujemy.

Co Ambasadorzy sądzą o akcji i idei Hotel Super Heroes?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here