Van Dog i Papa Diego w warszawskim Blue City!

0
515
Od 13 maja lokale sieci Van Dog i Papa Diego zapraszają głodnych gości odwiedzających centrum handlowe Blue City na warszawskiej Ochocie. To drugie miejsce w Warszawie, w którym można spróbować zarówno zaskakujących Van Dogów w wersji gourmet, jak i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.

Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych i zaskakujących doznań smakowych. Goście restauracji spróbują Van Dogów w wersji gourmet – w menu czekają na nich m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem. Idealną przekąską są Van Fryty podawane na wiele zdumiewających sposobów, a deserem – jeden z szalonych, kolorowych freak shake’ów.

Van Dog w Blue City to drugi lokal tej sieci.
Van Dog i Papa Diego w Blue City znajdują się w strefie restauracyjnej centrum handlowego, na poziomie +2.

Reklama

Drugi z nowych lokali to Papa Diego – koncept oferujący dania kuchni meksykańskiej. Goście lokalu spróbują m.in. popularnej quesadilli z ciągnącym się serem i grillowanym kurczakiem w paście achiote, chrupiących nachosów z sosem serowym i dodatkiem kiełbasy chorizo, burrito w 6 różnych wariantach smakowych oraz dań w wersjach wegetariańskich: chili sin carne na bazie ciecierzycy i kaktus nopales z batatami. Fani słodyczy skosztują churros z sosem czekoladowym, a goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia!
To druga restauracja Papa Diego w Warszawie i 11. w Polsce – dotychczas lokale sieci zostały otwarte w Katowicach (2 lokale), Gdańsku (2 lokale), Poznaniu, Wołominie, Pruszkowie, Opolu i Warszawie.

– Cieszymy się, że do naszej bogatej oferty gastronomicznej dołączyły restauracje Papa Diego i Van Dog. Klienci Blue City coraz chętniej odwiedzają strefę restauracyjną Food City – spotykają się tu ze znajomymi, jedzą rodzinne posiłki i umawiają się na biznesowe lunche. Chcą próbować różnych smaków i kuchni z całego świata, a kuchnia meksykańska i nietypowe połączenia smakowe są coraz bardziej popularne. W Blue City znajduje się obecnie 25 lokali gastronomicznych, ale już teraz planujemy kolejne otwarcia – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Dla osób odwiedzających zarówno restauracje Van Dog lub Papa Diego, jak i kino Helios w Blue City przygotowana została promocja – 15% rabatu na wszystkie dania. Od poniedziałku do piątku, do godz. 17:00 obowiązuje także zniżka -20% na całe menu dla uczniów i studentów. Dodatkowo, codziennie w Papa Diego trwa inna promocja: w poniedziałek na małe nachosy za 50% ceny przy zakupie dużego burrito, we wtorek – cztery tacos w cenie trzech, w środę – duże burrito w cenie małego, w czwartek – lemoniada mango gratis do trzech tacos, a w piątek tańsze zamówienie dla osób, które powtórzą z pamięci jego treść opublikowaną na stronie Papa Diego na Facebooku.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.