Austriacki producent kawy chce zostać liderem na polskim rynku HoReCa

0
1590
Polski sektor hotelarsko-gastronomiczny rozwija się w zawrotnym tempie i w roku 2017 osiągnął wartość przekraczającą 28 mld zł. Rodzimy rynek staje się atrakcyjnym miejscem dla zagranicznych inwestycji. Austriacki producent kawy premium Julius Meinl dołączył do warszawskiego Coffee Zone w kwietniu 2018 r. jako udziałowiec większościowy i jak zapowiada – chce być marką numer 1 na polskim rynku HoReCa.

Dobra kondycja polskiej gospodarki oraz rosnące płace przekładają się na wzrost krajowej konsumpcji. Już ponad połowa Polaków korzysta z usług gastronomicznych i widać rosnący trend nie tylko w liczbie samych klientów, lecz także w zwiększającej się częstotliwości odwiedzin i czasu spędzanego w lokalu. Polacy wydają także coraz więcej na jedzenie na mieście – jak widać w najnowszych raportach średni rachunek za jedną wizytę to ok. 43 zł. Rynek HoReCa rośnie średnio o 4-5 proc. rocznie, a jego dynamiczny rozwój tylko zachęca zagranicznych inwestorów do szukania nowych możliwości rozwoju właśnie w Polsce.

Wspólne cele i strategia kluczem do sukcesu

Pod koniec kwietnia działająca na całym świecie wiedeńska palarnia kawy Julius Meinl Coffee Group dołączyła do założonej w Warszawie w 2008 roku Coffee Zone, jako udziałowiec większościowy, otwierając tym samym 20 już filię firmy na świecie. Decyzja o połączeniu sił obu firm i działanie pod wspólną marką Julius Meinl Polska była oczywista – obie marki charakteryzują się najwyższym standardem jakości, podobną kulturą parzenia kawy oraz bogatym doświadczeniem.

„Głównym założeniem strategii obranej przez Julius Meinl Polska jest dostarczanie kaw i herbat jakości premium oraz świadczenie usług na światowym poziomie. Skupiamy się na budowaniu stabilnych więzi z nowymi kontrahentami oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Wszystko po to, aby stać się numerem 1 na polskim rynku HoReCa” mówi prezes Julius Meinl Polska, Piotr Pilch.

Aktualne działania firmy są skoncentrowane na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki.

Źródło: Julius Meinl

Szeroka oferta dla najbardziej wymagających klientów

Julius Meinl Polska jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiada tak kompleksową ofertę i rozwiązania dla sektora HoReCa.

„Klienci, którzy decydują się na współpracę z naszą firmą otrzymują wszystkie niezbędne produkty i usługi pod jedną marką ze spójną strategią. Gwarantujemy również wsparcie, specjalistyczne doradztwo, audyt jakościowy, szkolenia oraz narzędzia niezbędne do prowadzenia biznesu w sektorze HoReCa” – informuje prezes Piotr Pilch.

Polskie lokale gastronomiczne, hotele i restauracje dzięki obecności austriackiego producenta kawy na polskim rynku, zyskały dostęp do szerokiej oferty produktów premium. Flagowym produktem, z którego marka jest znana na całym świecie, jest kawa – wysokiej jakości mieszanki przygotowane z wyselekcjonowanych ziaren pochodzących z najlepszych regionów świata. W ofercie znajdują się także najwyższej jakości herbaty, zarówno liściaste, jak i zamknięte w wygodnych torebkach do zaparzania w czajniczkach, w biodegradowalnych saszetkach lub w piramidkach. Pochodzące z najlepszych upraw na świecie liście różnego rodzaju herbat przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentom. Ofertę dopełniają czekolady oraz profesjonalne ekspresy, młynki, eleganckie filiżanki, logowane wyposażenie wnętrz i ogródków (leżaki, parasole) oraz wszystkie akcesoria niezbędne bariście.

„Pracujemy także nad dedykowaną ofertą i rozwiązaniami dla polskiego sektora office i małej gastronomii. Znajdą się w niej m.in. kawy kapsułkowe. Spotkania biznesowe przy filiżance dobrej kawy to droga do sukcesu, a kawa wysokiej jakości wpływa pozytywnie na wizerunek firmy” –informuje prezes Julius Meinl Polska, Piotr Pilch.

Gdzie jest dostępny Julius Meinl?

Produkty Julius Meinl wybierane są przez lokale, dla których jakość i zadowolenia klienta są na pierwszym miejscu.

„Nasze produkty już są dostępne w najlepszych warszawskich kawiarniach, restauracjach oraz hotelach. Na ten moment możemy pochwalić się obecnością między innymi w luksusowym hotelu Raffles Europejski Warsaw przy Trakcie Królewskim. Pełny asortyment Julius Meinl dostępny jest także w klimatycznym, chętnie wybieranym przez warszawiaków Cudzie nad Wisłą” – informuje prezes Piotr Pilch.

Julius Meinl także w zaciszu domowym

Aktualne działania Julius Meinl Polska skoncentrowane są na dostarczaniu produktów i usług dla rynku HoReCa.

„Oczywiście nie zamykamy się przed klientami detalicznymi, ponieważ Polacy oczekują produktów coraz lepszej jakości i chętnie wybierają właśnie te klasy premium. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy zakupy w sklepie internetowym, z którego przesyłka dociera do Polski w ciągu 3 dni roboczych” – komentuje Piotr Pilch.

Zatem każdy, kto zakocha się w produktach Julius Meinl w ulubionej kawiarni czy hotelu, może mieć je również w swoim domu. Marka nie zaprzecza także, że w przyszłości rozpocznie sprzedaż detaliczną stacjonarnie.

„Produkty Julius Meinl dostępne są w sklepach detalicznych niemal na całym świecie. Chcemy jednak aby nasze działania w Polsce następowały stopniowo, aktualnie skupiamy się na rynku HoReCa” – informuje Piotr Pilch.

Julius Meinl Coffee Group jest palarnią kawy założoną w Wiedniu w 1862 roku. Działa w 70 krajach na świecie, a od kwietnia 2018 r. również na polskim rynku. Julius Meinl łączy tradycję z nowoczesnością i innowacyjnymi rozwiązaniami dla biznesu HoReCa. Polski oddział oferuje sprzedaż wysokiej jakości kaw i herbat, kompleksową obsługę rynku kawowego, prowadzi szkolenia, organizuje audyty i promocje. Misja marki Julius Meinl to uczynienie świata bardziej poetyckim, a przez to lepszym miejscem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.