Zyskująca popularność sieć lodziarni z nową lokalizacją

0
2213
Good Lood to jedna z najszybciej rozwijających się marek gastronomicznych w stolicy Małopolski. Nowy lokal został otwarty 5 stycznia w wielofunkcyjnym Bonarka City Center.

Good Lood to sieć krakowskich lodziarni powstałych w maju 2016 roku. Premierowy lokal otworzył swoje podwoje przy Placu Wolnica w dzielnicy Kazimierz, u zbiegu ulic Krakowskiej i św. Wawrzyńca.

Jeden z najciekawszych start-upów w branży gastronomicznej oferuje lody tworzone metodą rzemieślniczą, wyłącznie z wykorzystaniem sprawdzonych składników – bez zbędnych ulepszaczy smaku i konserwantów. Bazą są mleko i śmietanka pochodzące z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skale.

„Produkujemy krakowskie lody dla krakowian. Wchodzimy w ich małe, lokalne społeczności i tam otwieramy nasze punkty” – mówią właściciele Good Lood w rozmowie dla krakow.wyborcza.pl.

Nowo powstały punkt na terenie centrum handlowego przy ul. Kamieńskiego 11 to siedemnasty loodspot tej marki w stolicy Małopolski. Został zainaugurowany w pierwszą sobotę nowego roku i jest już drugim pod szyldem Good Lood na Podgórzu.

Otwarcie kolejnej lodziarni w galerii handlowej jest potwierdzeniem strategii ekspansji przyjętej przed kilkunastoma miesiącami przez twórców konceptu.

„Nasze otwarcie w Centrum Serenada było ważnym momentem dla firmy, zdecydowaliśmy się bowiem na debiut w galerii handlowej. Po ponad roku mogę powiedzieć, że to była bardzo dobra decyzja – jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z zarządcą i liczby klientów, która stale rośnie” – podsumowuje Anna Wolf, współwłaścicielka Good Lood, cytowana przez portal RetailNet.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.