Technologiczna inwestycja warszawskiego hotelu Marriott

0
1370
Stołeczny hotel Marriott przeprowadził całkowitą wymianę telewizorów w pokojach hotelowych. Koszt inwestycji to 2,2 mln złotych.

W pokojach obiektu zlokalizowanego w centrum stolicy dokonano wymiany starych 32-calowych telewizorów na nowe 55-calowe. Łącznie Marriott zakupił 575 odbiorników LED. Inwestycja trwała kilka miesięcy. W tym czasie zamontowano 5 dodatkowych anten satelitarnych i postawiono nową stację czołową.

W telewizorach zainstalowano natomiast norweski system multimedialny Otrum Enterprise, który jest liderem w zakresie stabilności, funkcjonalności i łatwości użytkowania. System został wybrany po przeprowadzeniu testów i zebranych opinii gości hotelu.

Otrum Enterprise oferuje podstawowe funkcje, takie jak prognoza pogody, program telewizyjny, a także umożliwia sprawdzenie sytuacji na lotnisku Chopina, monitorowanie rachunku, czy ekspresowe wymeldowanie się z hotelu. Ponadto system daje możliwość przesyłania, przewodowo lub bezprzewodowo, własnych treści użytkownika za pośrednictwem urządzenia Chromecast. Dzięki temu goście mogą korzystać m.in. z platformy Netflix.

Za cały proces wdrażania nowego systemu i jego integracji odpowiedzialny był autoryzowany przedstawiciel Otrum Enterprise, firma SimpleAV Sp. z.o.o.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.