Rezerwacje online coraz popularniejsze wśród Polaków

0
1135
W bardzo szybkim tempie rośnie znaczenie internetowych kanałów sprzedaży. Polski konsument darzy coraz większym zaufaniem transakcje internetowe, także te obejmujące sektor turystyczny.

Nawet 65% miejsc noclegowych nad polskim morzem rezerwowanych jest przez internet, za pośrednictwem smartfona dokonywanych jest o 1/3 więcej rezerwacji niż rok temu, zaś media społecznościowe stają się bardziej znaczące w takich kwestiach, jak np. rezerwacja obiektów. Dane zgromadzone przez VacationClub dowodzą również, że tradycyjne rezerwacje przez telefon stale maleją i obecnie stanowią już tylko 35% całości zamówień. W obecnych czasach turysta woli zweryfikować obiekt w internecie, sprawdzić, co oferuje, obejrzeć zdjęcia, aby potem nie doznać rozczarowania.

Polscy podróżni coraz częściej decydują się na korzystanie z serwisów internetowych umożliwiających pozostawianie opinii o danym miejscu noclegowym oraz takich, gdzie można zamieszczać zdjęcia obiektu czy pokoi, pokazujące stan faktyczny. Klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi ze strony hotelu oraz zaprezentowania im szczegółowej oferty, a nawet udostępnienia zdjęć w prywatnych wiadomościach. Popularne stają się także rezerwacje za pomocą komunikatorów internetowych.

Rezerwacje online to przede wszystkim szybkość i wygoda, co w dzisiejszym tempie życia jest niezwykle istotne. Według przytoczonych danych jedynie 30% wejść na strony rezerwacyjne dokonuje się z poziomu komputera, a aż 70% przy pomocy smartfona. Jak wynika z analiz VacationClub, rezerwacje z urządzeń mobilnych stanowią w tym sezonie ok. 30% wszystkich zamówień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.