Projekt Chefs for Change (Horeca Radio)

0
808
Przypominamy audycję, w której Weronika Pochylska z kampanii Roślinniejemy opowiada o nowym projekcie Chefs for Change. Jest on skierowany do szefów kuchni i ma na celu promocję produktów roślinnych w tworzeniu menu restauracji. Ambasadorem akcji jest m.in. Marcin Popielarz z restauracji Biały Królik z Gdyni, który opowiada dlaczego i jak warto wykorzystywać produkty roślinne w kuchni, aby przekładało się to na biznes. Zapraszamy!


Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. 2 na 10 konsumentów w wieku 25-34 mówi o tym, że spożywają obecnie więcej produktów wegetariańskich niż rok temu. Dodatkowo, prawie 10 proc. respondentów w tej grupie wiekowej deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej.

Partnerzy audycji:

     Chefs for Change

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.