Po Wrocławiu czas na Gdańsk – ekspansja MAX Premium Burgers rozpoczęta!

0
505
Szwedzka sieć MAX Premium Burgers otworzyła kolejną restaurację nad Wisłą. Już od 27 czerwca mieszkańcy Gdańska mogą spróbować menu MAX. Na otwarciu pojawił się Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

Lokal MAX znajdujący się przy ulicy Przywidzkiej 11 został otwarty o godzinie 10:00. Na wszystkich gości czekają wysokiej jakości burgery, dodatki i desery, a także specjalnie przygotowana z tej okazji oferta: zestaw Frisco, w którego skład wchodzi kultowy Frisco Burger, chrupiące frytki ze skórką Crispy Fries oraz wybrany napój, będzie dostępny w cenie 12,95 zł. Promocja potrwa tylko do 15 lipca. Nowa restauracja otwarta będzie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9:00 do 23:00.

„Otwarcie restauracji w Gdańsku jest kolejnym krokiem ku ekspansji MAX na polskim rynku. Gdańsk, jako kierunek turystyczny jest dla nas naprawdę ważny. Mamy nadzieję, że lokal w Trójmieście będzie cieszył się tak dużym powodzeniem, jak ten otwarty we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej” – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.

Reklama

W Szwecji burgery serwowane przez MAX wygrywają testy smaku od początku istnienia firmy, czyli od 50 lat. W Polsce, w 2017 roku MAX zwyciężył w ślepym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown. Z badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów. Tym samym firma pokonała dwa burgery serwowane przez międzynarodowe sieci: Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King.

W polskim menu restauracji dostępne są zarówno burgery mięsne (wołowina i kurczaki pochodzące w 100% od polskich dostawców), jak i bogata oferta wegetariańska oraz wegańska. Klienci mogą skosztować także shake’ów premium w gamie kilku smaków.

Premierowa trójmiejska restauracja MAX Premium Burgers jest zlokalizowana w handlowym sercu gdańskich dzielnic Szadółki i Kowale. Lokal powstał na skrzyżowaniu ul. Przywidzkiej i Władysława Czermińskiego, pomiędzy dwoma węzłami zjazdowymi z Obwodnicy Trójmiasta. Restauracja w Gdańsku została zrealizowana z myślą o zmotoryzowanych – posiada linię drive-in oraz 35 miejsc parkingowych do dyspozycji klientów. Wnętrze restauracji zaprojektowane przez słynnych szwedzkich architektów Wingårds, cechuje przede wszystkim połączenie skandynawskiego minimalizmu oraz funkcjonalności.

Źródło: MAX Burgers Polska

Gdański MAX został zaadaptowany przez Towarzystwo Inwestycyjne Investing. Projektanci skupili się na charakterystycznych dla szwedzkich architektów Wingårds detalach, zachowując indywidualny skandynawski design projektu. Goście będą mogli zamawiać posiłki zarówno przy ladzie, jak i poprzez interaktywne kasy ekspres. Ponadto przy stolikach zostały zainstalowane gniazdka prądu, które umożliwią naładowanie telefonu lub laptopa w trakcie posiłku. Lokal ma 460 m kw. i znajduje się w nim 193 miejsc siedzących (łącznie w patio i sali konsumpcji). Zarządzaniem restauracją zajmie się Aleksandra Stępień.

MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 roku i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 roku firma zwyciężyła w ślepym teście smaku przeprowadzonym we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown. Marka otrzymała również kilka nagród jako lider w aspekcie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię „Burgery pozytywne dla klimatu” – każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma usuwa dwutlenek węgla, który już został wyemitowany do atmosfery, sadząc drzewa, które absorbują więcej węgla z atmosfery niż całkowite emisje będące wynikiem produkcji burgerów, rekompensując tym samym, co najmniej 110% emisji dwutlenku węgla z całego procesu produkcji.

Obecnie sieć zatrudnia ok. 6000 pracowników w 130 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2017 r. wyniósł 328 milionów euro.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej www.MAXpremiumburgers.pl oraz na oficjalnym Fanpage’u facebook.com/MAXburgerspolska.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.