Lufthansa City Center otworzyła nową platformę z usługami turystycznymi

0
111
Jedna z największych międzynarodowych agencji turystycznych zaprezentowała nową platformę, którą nazwała Lucy.

Podczas wspólnej konferencji w Las Vegas członkom biur LCC po raz pierwszy zaprezentowano potencjał Lucy. Platforma będzie umożliwiać kupno biletów linii lotniczych, rezerwację noclegów, a także samochodów. Dodatkowo nastąpi integracja wszystkich treści z GDS-ów.

W ciągu ostatnich miesięcy testowaniem platformy zajęli się członkowie LCC z Polski, Szwajcarii, Belgii, Włoch, Austrii, Słowacji i Czech. Testy miały na celu udoskonalenie platformy i dopasowanie jej do potrzeb korzystających.

Źródło: lufthansa-city-center.com

Wiceprezes eTravel LCC w Polsce, Marian Szypuła, ogłosił w komunikacie, że dzięki Lucy możliwa będzie większa optymalizacja kosztów korporacyjnych wyjazdów służbowych, a ponadto ulepszy i poszerzy się oferta dla klientów.

Nowa platforma to znaczący krok w stronę optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności franczyzobiorców oraz łączenia technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.