Ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu „World Tour International”

0
445
Fot.: Materiały prasowe Hotelmania

Hotelmania ogłosiła wyniki drugiej edycji konkursu „World Tour International – Ateny.”. Poznajcie zwycięzców!

Yana Korzh, Prezes Stowarzyszenia Hotelmania, wraz z Agatą Cerynger, Dyrektorem Regionalnym na Wschodnią Europę w Hotelbeds, części HBX Group oraz Eleną Lavrushina, Projekt Managerem w  HBX Group, mieli przyjemność przedstawić tegorocznych zwycięzców konkursu.

I miejsce Anastazja Floriańczyk (95 punktów)

II miejsce Magdalena Łoszajć (90 punktów)

Obie zwyciężczynie pochodzą ze szkoły w Otwocku, gdzie ich nauczycielka, Aleksandra Krut, wspierała i zaszczepiła w nich pasję do hotelarstwa.

W tegorocznej edycji konkursu zarejestrowało się imponujące 200 uczestników z całej Polski, z czego 135 zapisanych już w pierwszym tygodniu.

Maksymalna ilość punktów do zdobycia w 15 zadaniach wynosiła 101 punktów.

Jednym z najbardziej wymagających i jednocześnie najwyżej punktowanych zadań było zadanie numer 6, dostarczone przez HBX Group. W ramach tego zadania uczestnicy mieli za zadanie zgłębić działanie dystrybucji hoteli online, zrozumieć różnice między Hotelbeds a OTAs oraz wyodrębnić korzyści płynące dla hoteli ze współpracy z hurtownikami oraz firmami TravelTech, takimi jak Hotelbeds. Poza tym, uczestnicy mieli przećwiczyć rolę Contracts Managera w Hotelbeds i przygotować prezentację dla potencjalnego nowego partnera hotelowego.

Dziewczyny bardzo dobrze poradziły sobie z tym zadaniem. Nagrały profesjonalne i merytoryczne filmy.

Wszystkie 15 zadań konkursowych poruszało i dotykało różne przestrzenie  branży hospitality oraz uczyło i rozwijało inne umiejętności.

Kontakt z życiem biznesowym, poprawa kreatywności i umiejętności marketingowych (tworzenie treści promocyjnych), zarządzanie, umiejętności badawcze, doskonalenie znajomości języka angielskiego i gościnność, rozwijanie kreatywności i świadomości ekologicznej.

Staż odbędzie się w terminie od 12 do 19 listopada 2023 roku i będzie okazją do zgłębienia wiedzy oraz zdobycia praktycznego doświadczenia w jednym z najbardziej fascynujących miejsc na mapie turystycznej – magicznych Atenach.

Obejmuje on podróż (przelot), zakwaterowanie, ubezpieczenie. Organizatorzy we współpracy z Partnerami, przygotowali program, który zawiera różne aktywności związane z nawiązywaniem kontaktów w branży hospitality w Grecji. Dodatkowo program jest wypełniony spotkaniami i wywiadami z przedstawicielami greckich hoteli i innymi ważnymi osobami z branży w Grecji, a także spotkaniem z Regionalnym zespołem w biurze Hotelbeds w Atenach.

Staż nie tylko pozwoli na poznanie Grecji, ale także zapewni możliwość zrozumienia pracy w branży hotelarskiej z perspektywy zupełnie odmiennej niż zwykły praktykant.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.