Automatyczna recepcja w hotelu

0
2472

W Polsce coraz większą popularnością cieszy się samoobsługa. Samodzielny wybór oraz możliwość dokonania płatności, bez presji czasu i dodatkowych pytań personelu, jest komfortowym i coraz bardziej oczekiwanym rozwiązaniem. Taka sytuacja dotyczy branży gastronomicznej, hotelowej lub innych usług, z którymi mamy do czynienia każdego dnia.

Automatyczny przebieg procesu sprzedażowego przyspiesza obsługę i zmniejsza kolejki, które są tak bardzo uciążliwe w godzinach szczytu np. w porze obiadowej w restauracji lub w czasie przyjazdu wycieczki do hotelu.

Nowe technologie, które ułatwiają nam codzienne czynności, są wdrażane również w punktach usługowych. Jednym z takich nowoczesnych rozwiązań jest kiosk samoobsługowy. Urządzenie jest świetnym ułatwieniem pracy obsługi, a co najważniejsze, wygodną alternatywą dla podstawowych procesów m.in. w hotelu.

W jaki sposób kiosk ułatwia procesy w hotelu?

Jednym z najważniejszych zadań kiosku jest zameldowanie (check-in) i wymeldowanie Gościa (check-out). O każdej porze dnia można przybyć do hotelu i skorzystać z urządzenia, nie czekając na recepcjonistę i unikając kolejek. Taki proces przebiega bardzo sprawnie, gdyż od razu zastaje wydana karta (lub PIN), która umożliwia poruszanie się po obiekcie. Wydawany klucz ma indywidualny kod, aktywny przez określony czas.

Dodatkowo posługując się kioskiem można złożyć kolejną rezerwację na nocleg, ale też inne usługi dostępne w obiekcie (SPA, kręgle czy pole golfowe).

Dużym atutem kiosku samoobsługowego jest komunikacja w obcym języku, co niweluje nieporozumienia i umożliwia profesjonalną obsługę Gości z całego świata.

Kiosk można dostosować do indywidualnych potrzeb hotelu pod kątem wizualizacji i zakresu oferty. Uniwersalna forma umożliwia zawieszenie urządzenia na ścianie lub postawienie jako kiosk wolnostojący dopasowując do każdego wnętrza. Rozwiązanie to, zintegrowane z systemem hotelowym, usprawnia zarządzanie danymi (tworzenie szczegółowych raportów) i preferencjami Gościa (dane automatycznie są widoczne w bazie obiektu).

Obsługa kiosku jest niezwykle łatwa, a komunikaty graficzne i atrakcyjna prezentacja oferty hotelu spełniają oczekiwania nawet najbardziej wybrednych Gości hotelowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.