Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu po raz trzeci w Polsce

0
212
Firma MAKRO Polska zaprasza wszystkich właścicieli małych i średnich firm do wspólnego świętowania. Dzień Własnego Biznesu, który odbędzie się 9 października, to okazja do promocji swojego biznesu i zdobycia nowych klientów.

„Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest równocześnie w 26 krajach na świecie, m.in. w Niemczech, Włoszech, Indiach czy Chinach. W Polsce za inicjatywę odpowiada sieć hurtowni MAKRO Polska. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa w naszym kraju i codziennym życiu sektor handlowo-usługowy oraz podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu MAKRO Polska.

Inicjatywa stanowi innowacyjną formułę, gdyż łączy korzystne rozwiązania dla przedsiębiorców i konsumentów równocześnie. Firmom pozwala na zdobycie nowych klientów, a konsumentom poznać nowe restauracje, kawiarnie, sklepy i inne miejsca oraz skorzystać z promocji, jakie będą się odbywać 9 października podczas świętowania Dnia Własnego Biznesu.

Przedsiębiorcy chcący dołączyć do akcji mogą zarejestrować się na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć ofertę promocyjną, która będzie dostępna właśnie 9 października. Następnie wszystkie zarejestrowane firmy, wraz z proponowanymi promocjami i rabatami, zostaną umieszczone na interaktywnej mapie Google, dzięki czemu konsumenci z całej Polski będą mogli odnaleźć je w łatwy sposób i z nich skorzystać. Dodatkowo zaangażowani w inicjatywę przedsiębiorcy otrzymają od MAKRO Polska darmowe pakiety promocyjne, na które składa się oferta rabatowa oraz materiały do promowania oferty specjalnej w lokalu właściciela.

To już trzecia edycja Dnia Własnego Biznesu w Polsce. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET.

„Akcja wpisuje się w strategię MAKRO Polska, której celem jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu. Jednocześnie rozpowszechniamy naszą nową identyfikację wizualną, wspierającą promocję nowego claimu marki MAKRO: Twój sukces to nasz biznes” – dodaje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu MAKRO Polska.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.