Kultura ,,foodie’’ rozpowszechnia się coraz szybciej

0
246
Trend „foodie” staje się coraz bardziej popularny w galeriach handlowych. Polacy nie oszczędzają już na dobrym jedzeniu i znacznie częściej jadają posiłki poza domem.

Według raportu „Polska na talerzu 2018” w ubiegłym roku aż 77% badanych odwiedziło lokale gastronomiczne przynajmniej raz na pół roku. Do tej pory w 2018 roku wartość ta wzrosła do 94%. Najchętniej odwiedzanymi miejscami są pizzerie, fastfoody oraz restauracje oferujące kuchnie świata. Popularność zdobywają burgerownie, naleśnikarnie oraz sushi bary.

Jednym z powodów powiększania się sektorów „foodie” są coraz większe wymagania klientów względem galerii handlowych. Oczekują oni poza szeroko rozwiniętą siecią handlową i zróżnicowana ofertą kulinarną, pomysłów na nowe, ciekawe spędzenie czasu w pomysłowo zaprojektowanej przestrzeni. Według Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych kawiarnie i restauracje zajmują średnio 10-15% powierzchni galerii handlowych.

Reklama


Źródło: Neinver

Przykładem podążania za trendem „foodie” jest galeria Gemini Park Tychy. Oferta galerii jest jedną z najciekawszych na Śląsku. W strefie food court, która może pomieścić aż 500 gości, znajdują się takie sieci jak McDonald’s, KFC, Thai Express, czy Olimp. W galerii Gemini Park Tychy strefa gastronomiczna jest podzielona na strefy, tak aby każdy mógł zjeść i spędzić czas w najbardziej odpowiadający mu sposób. Różnorodność w tego typu obiektach jest niezbędna, aby przyciągnąć klienta i sprawić, żeby spędził w galerii więcej czasu.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.