Kto sprzedaje w nowoczesnym Spa (Horeca Radio)

0
858
W trzecim odcinku cyklu audycji pt. „Nowoczesne Spa” Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals obsługującej najlepsze obiekty Spa w Polsce, opowiada o tym kto sprzedaje usługi w nowoczesnym spa. Okazuje się, że nie tylko pracownicy recepcji spa, ale mnóstwo osób z różnych działów powinno być zaangażowanych w ten proces. Jakie to działy i jak mogą pomóc w sprzedaży, dowiecie się z tej audycji.


Pobierz audycję w formacie MP3

Anna Tafelska to niekwestionowany ekspert w dziedzinie sprzedaży, komunikacji i obsługi klienta SPA. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą SPA Professionals, wykłada również na Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Specjalizuje się w zakresie sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodem SPA. Z branżą wellness i fitness związana jest od 20 lat. W tym czasie zdążyła wypracować sobie renomę świetnego szkoleniowca, który w prosty i bezpośredni sposób potrafi przekazać wiedzę i zmotywować do działania. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Nowoczesne Spa”, w których tłumaczy, jak powinno funkcjonować nowoczesne SPA.

„W SPA powinni sprzedawać wszyscy. Zaczynając od najwyższego szczebla, kończąc na najniższym to jest pierwszym kontakcie z klientem czyli recepcją. Natomiast w rzeczywistości wygląda to bardzo różnie”.

Anna Tafelska, współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej SPA Professionals

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.