Dywersyfikacja kanałów komunikacji w gastronomii (podcast)

0
1205
Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w której Tomasz Chądzyński z agencji marketingowej Appetite4 wyjaśni, na czym polega i jakie możliwości daje dywersyfikacja kanałów komunikacji.

Tomasz Chądzyński w agencji marketingowej Appetite4 piastuje stanowisko Project / Social Media Managera i specjalizuje się głównie w marketingu internetowym. W trakcie swojej kilkuletniej kariery zawodowej współpracował z wieloma instytucjami kultury, agencjami kreatywnymi, freelancerami i dużymi markami, takimi jak LPP S.A., Oceanic S.A., Centrum Designu Gdynia, Patrykiem Hardziejem, Spotahome, czy grupą Tikkurila. Obecnie łączy wszystkie zdobyte doświadczenia realizując projekty dla branży HoReCa, głównie w Trójmieście.

Chądzyński był gościem ostatniej audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”, w którym poruszane są aktualne wątki marketingowe związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego.

Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji pt. „Dywersyfikacja kanałów komunikacji”, z której będzie można dowiedzieć się m.in. jakie zalety ma skupienie się na jednym kanale komunikacji (Facebook, Instagram, Google Miejsca, czy TripAdvisor).

„Dywersyfikacja kanałów komunikacji jest – mówiąc najprościej – podziałem jednego komunikatu na różne ścieżki. Nie wybieramy zatem tylko jednego kanału, lecz stawiamy także na drugi i trzeci. […] Jeśli mówimy, to różnymi metodami i do różnych ludzi, bo każdy kanał to zupełnie inne grupy docelowe.”

Tomasz Chądzyński, Project / Social Media Manager w Appetite4.

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.