Jak dostawcy pomagają uchodźcom i branży zarazem?

0
848

Pospolite ruszenie w pomaganiu uchodźcom widać na każdym kroku. Hotele i restauracje przyjmują i karmią potrzebujących. Dostawcy dla branży HoReCa nie pozostali bierni i także dokładają swoją cegiełkę. Zobacz jak pomagają i przy okazji jak możesz na tym skorzystać.

Zacznijmy od szkoleń. Rafał Pasenik, doskonale znany w branży trener i szkoleniowiec wyszedł z propozycją bezpłatnych warsztatów dla zatrudnionych uchodźców z Ukrainy. Jego szkolenie ma szybko wdrożyć nowych pracowników do pracy w restauracji czy hotelu w Polsce.

Hotele Plus także przygotowały ofertę szkoleniową. Zakres ich usług jest bardzo szeroki, więc każdy z sektora HoReCa znajdzie coś dla siebie. Za szkolenie nie ma opłaty dla Hotele Plus, ale warunkiem udziału jest wpłata równowartości szkolenia na konto jednej z organizacji pomocowych, które organizują zbiórki na wparcie Ukrainy. Oferta dotyczy szkoleń otwartych, a szczegóły znajdziecie w poście poniżej.

SmartHotel przekazuje hotelom nieodpłatnie moduł SmartChat, który ułatwia komunikację z gośćmi z Ukrainy. System daje możliwość zadawania pytań, zgłaszania potrzeb i odpowiadania, a to wszystko jest automatycznie tłumaczone na język ukraiński, polski i angielski. System pozwala także na przekazywanie uchodźcom informacji o pobycie w hotelu, ale również o najbliższym otoczeniu, np. gdzie jest najbliższy bankomat, sklep, ambasada, czy urząd.

Garmaż od Ukrainek to projekt przygotowany przez Grupę Arche, która jako jedna z pierwszych przygotowała ponad 5 000 miejsc noclegowych dla uchodźców. Teraz w jednej ze swoich restauracji zatrudniała osoby z Ukrainy do produkcji wyrobów garmażeryjnych. Mogą je zakupić konsumenci, ale przede wszystkim inne restauracje czy hotele, które mogę je dalej sprzedawać w ramach własnej oferty. Wszystkie wyroby są świeże i tworzone ręcznie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.